کد خبر: 296667
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
بازدید 545
برگزیدگان  مسابقه‌ی ادبی «باغبان انقلاب» معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه‌ی ادبی «باغبان انقلاب» که به مناسبت دهه‌ی مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران و اربعین شهادت سردار مقاومت و ایثار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس معرفی شدند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس این فراخوان با موضوعات:پیروزی انقلاب اسلامی و دهه‌ی مبارک فجر، ساده زیستی امام خمینی (ره) و ویژگی‌های شخصیتی ایشان و ابعاد شخصیتی سردار آسمانی شهید قاسم سلیمانی تهیه شده بود.

بر اساس این گزارش در بخش مربیان و بزرگ‌سالان: آرزو حقیقی از مرکز فرهنگی هنری نی‌ریز در بخش شعر و گیتا عزیزی‌پور از مرکز فرهنگی هنری فیروزآباد در بخش داستان به عنوان برگزیده معرفی شدند. علی مهدی بیرق‌دار نیز برگزیده آزاد در بخش داستان و زینب دهقانیان فرد از مرکز فرهنگی هنری کازرون برگزیده متن ادبی بودند.

در بخش اعضا نیز صدیقه اسفندیاری، زینب میثمی، فاطمه حیدری، مریم کمالی‌نیا و مهسا نیک‌نام در بخش‌های خاطره و متن ادبی از مرکز فرهنگی هنری فسا، مهدی مقیمی در بخش دلنوشته از مرکز فرهنگی هنری وراوی، سامان شمشیری در بخش داستان از مرکز فرهنگی هنری فیروزآباد، علی رضا علی بخش در بخش داستان از مرکز نی‌ریز و یکتا اخضری از مرکز لارستان در بخش متن ادبی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =