کد خبر: 296673
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
بازدید 554
فراخوان مهرواره"سرونامه" منتشر شد

کودکان و نوجوانان برای پزشکان و پرستاران، نامه می‌نویسند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، با توجه به شیوع ویروس کرونا بخش مکاتبه‌ای واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری استان تهران باهدف ایجاد فرصتی برای همدلی با پزشکان و پرستاران، پاسداشت جامعه پزشکی، تلاش برای استمرار سنت دیرینه و ارزشمند نامه‌نگاری و شناسایی و شکوفایی استعدادهای ادبی کودکان و نوجوانان، مهرواره «سرو نامه» را طراحی و منتشر کرده و طی فراخوانی کودکان و نوجوانان و اولیاء تربیتی را به نوشتن نامه برای کادر درمانی و قدردانی از تلاش‌های بی‌دریغ این عزیزان دعوت کرده است.

لازم به ذکر است که نامه‌های دریافت شده در پایان هرماه توسط مربیان و کارشناسان واحد آفرینش‌های ادبی کانون استان تهران بررسی‌شده و ۵ نامه برگزیده معرفی و تقدیر می‌گردد. فهیمه شانه، سمیرا قیومی، مربیان پاسخگو و مریم عباسی، نگین صدری زاده کارشناسان آفرینش‌های ادبی و مهرنوش قربانعلی کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی، داوری نامه‌های مهرواره‌ «سرو نامه» را به عهده‌دارند.

همچنین واحد ادبی در تلاش است که نامه‌ها را به دست مخاطبان اصلی آن‌ها یعنی پرستاران، پزشکان و کادر درمانی برساند.

گفتنی است ایده اولیه طرح «سرو نامه» در میان همکاران واحد آفرینش‌های ادبی و توسط بهاره مهرجویی مربی ادبی استان تهران مطرح گردید و پس از بررسی و تائید در واحد آفرینش‌های ادبی، طراحی این فراخوان توسط نگین صدری زاده کارشناس ادبی – مکاتبه‌ای استان تهران به انجام رسید.

مهرواره‌ «سرو نامه» از کودکان و نوجوانان، مربیان، معلمان و کارشناسان و اولیای تربیتی دعوت می‌کند تا نامه‌های خود را خطاب به پزشکان، پرستاران و کادر درمانی به آدرس mokatebe.tehran@kpf.ir ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =