ابراز دلتنگی اعضای کانون برای حضور دوباره در مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با شرکت در برنامه‌های گوناگون کانون در فضای مجازی دلتنگی خود را برای حضور دوباره در کانون ابراز می‌کنند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، اعضای مراکز فرهنگی‌هنری استان برای حضور در مراکز لحظه‌شماری می‌کنند.

با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا در جهان و تاثیر آن بر زندگی زندگی انسان‌ها و تغییر ناگزیر در شیوه‌ی زندگی، کودکان و نوجوانان نیز از این تغییر بی‌بهره نمانده‌اند و با تعطیلی مدرسه‌ها و مراکز آموزشی ساعت‌های زیادی را در خانه می‌گذرانند تا سلامتی‌شان به خطر نیفتد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز با تعطیلی مراکز فرهنگی‌هنری سعی در حفظ سلامتی اعضای خود دارد تا بتواند در قطع زنجیره‌ی انتقال این ویروس نقش خود را ایفا کند.

از سویی عدم امکان حضور اعضای کانون سیستان و بلوچستان در مراکز و در کنار مربیان خود باعث ایجاد دلتنگی اعضا و مربیان شده که در این میان اعضا با ابزار گوناگونی این دلتنگی را نشان می‌دهند که از آن جمله می‌توان به حضور فعال آنان در فضای مجازی و شرکت در مسابقه‌های گوناگون نقاشی، عکاسی، قصه‌گویی کاردستی، ساخت پویانمایی و... اشاره کرد.

انتشار عکس‌های حضور خود در مراکز و انتشار پیام‌های محبت‌آمیز در فضای مجازی برای همکاران نیز نشان‌دهنده‌ی اشتیاق آنان برای حضور دوباره در مراکز کانون است که این روزها بدون حضور اعضا رونقی ندارند.

همکاران کانون نیز به امید بازگشت روزهای سلامتی و شنیدن صدای خنده‌های زیبای اعضا در کارگاه‌های مراکز این روزهای دلتنگی را پشت سپری می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =