کد خبر: 296696
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
بازدید 271
بهار با کتاب‌های  خط بریل دیدنی شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان پیغام بهار را با ارسال کتاب‌های خط بریل به کودکان و نوجوانان کم بینا و نابینای مرکز فراگیر کانون پرورش فکری شماره یک کرمان رساند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان،  در ایام شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری، اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمان با همت مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک شهر کرمان برای بچه‌های کم‌بینا و نابینای مرکز فرهنگی‌هنری فراگیر کانون، یک بسته فرهنگی شامل یک کتاب به خط بریل و یک جلد مجله روشن بسته‌بندی کرد و به خانه‌های آن‌ها رساندند.

این در حالی است که، یک پیام تبریک سال نو با مضمون:« انگشت جادویی بهار روی شاخه‌ها شکوفه نشانده، سال نو شما پر از لمس زیبایی. دوست مهربانم سلام، به امید ساختن لحظاتی پر از شادی و بالندگی بی‌صبرانه منتظر دیدار دوباره شما هستیم. دوست همیشگی شما: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» باهمکاری آموزش و پرورش استثنایی شهر کرمان و مدرسه نابینایان جابربن‌حیان به خط بریل برگردانده شد و به دست بچه‌ها رسید.

بنابر این خبر، مراکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معمولا با محوریت مراکز ثابت کانون برای ارایه فعالیت‌های فرهنگی ادبی و هنری برای بچه‌های کم‌شنوا و ناشنوا، کم‌بینا و نابینا و معلولان جسمی و حرکتی ایجاد شده و فعالیت می‌کنند.

همچنین مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کنار مرکز فرهنگی‌هنری ثابت شماره یک کرمان با حدود ۱۰۰ عضو توان‌خواه از شهر کرمان از سال  ۱۳۹۵ در حال خدمت ‌رسانی به این کودکان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =