اولین جلسه شورای فرهنگی کانون کهگیلویه و بویراحمد  در سال ۹۹ برگزار شد

اولین جلسه‌ی شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۹، صبح روز ۲۷ فروردین در اداره کل کانون این استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد  ، در این جلسه که با حضور مدیرکل و کارشناسان بخش‌های مختلف ستاد کانون استان برگزار شد.

ارائه گزارش کارشناسان فرهنگی ،هنری و ادبی در خصوص فعالیت مربیان در پیک امید مجازی  و ادامه فعالیت پیک امید مجازی استان و ارائه پیشنهاد جهت هرچه بهتر برگزار شدن این طرح  مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کبری اخلاقی نیا مدیرکل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این جلسه ضمن عرض تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، شفای عاجل بیماران را از درگاه خداوند مسئلت و ابراز امیدواری کرد که کودکان و نوجوانان با تولید آثار ارزشمندی که مربیان مراکز سراسر استان در طول ایام شیوع کرونا در فضای مجازی منتشر کردند بهره‌ی کافی را برده باشند.

اخلاقی نیا  افزود:در طول دو ماه اخیر و با دورکاری مراکز و با اوج گرفتن شیوع ویروس کرونا،  آثار فرهنگی و هنری توسط مربیان و اعضای کانون استان  تولید شد و شاهد تولید و عرضه‌ی این آثار در فضای مجازی به خصوص در قالب پرتال سراسری پیک امید بودیم.

وی گفت: کانون استان کهگیلویه و بویراحمد  با تولید فیلم‌های آثار فرهنگی شامل کاردستی، بازی، قصه‌گویی و روخوانی کتاب، تولید فیلم‌های آثار هنری شامل آموزش تکنیک‌های نقاشی، آموزش خوشنویسی، انیمیشن و تولید فیلم‌های آثار ادبی شامل نوشتن خلاق، شعر، داستان، معرفی و روخوانی کتاب، تأثیر قابل توجهی در پر کردن اوقات فراغت کودکان در قالب اجرای طرح پیک امید مجازی ایفا کرد.  

مدیرکل کانون استان گفت: ۱۱ اثر نقاشی، ۱۸ عکس و چهار فیلم از اعضای مراکز کانون کهگیلویه و بویراحمد  در فراخوان مهرواره نقاشی، عکس و فیلم کوتاه با عنوان «بهار در خانه» که از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای مخاطبان ۴ تا ۱۸ سال منتشر شد شرکت کردند.

وی بر لزوم همت مضاعف در تولید و نشر آثار فاخر فرهنگی، هنری و ادبی توسط مربیان و اعضای کانون استان تاکید کرد و گفت: توجه به محتوا، کیفیت آموزشی و فنی آثار تولیدی و توجه به نیازهای کودکان و نوجوانان در این برهه از اولویت‌های آثار تولیدی می باشد.

اخلاقی نیا تصریح کرد: با توجه به اینکه تکمیل شاخص های اختصاصی و عمومی در سامانه تسما  بازه زمانی آن رو به پایان می باشد تمامی کارشناسان تلاش خود را برای تکمیل به موقع این شاخص ها با کارشناس ارزیابی عملکرد به کار گیرند.   

در ادامه‌ی کارشناسان به بیان دیدگاه‌ها و ارائه‌ی پیشنهاد در خصوص دستورات جلسه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =