نشست مجازی انجمن ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان برگزار شد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: انجمن ادبی کانون پرورش فکری اصفهان میزبان مریم اسلامی، شاعر کودک و نوجوان در نشست مجازی خود بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، دکتر سید محمد قلمکاریان اظهار داشت: براساس هماهنگی های به عمل آمده و باتوجه به اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری جلسات انجمن ادبی به صورت حضوری وجود ندارد، سومین نشست مجازی انجمن ادبی کانون پرورش فکری استان در سال جدید نیز به صورت مجازی برگزار شد.

وی ادامه داد: این نشست مجازی با حضور مریم اسلامی شاعر کودک و نوجوان، معاون فرهنگی، کارشناس مسئول و کارشناس ادبی و مربیان و رابطین آفرینش های ادبی در جمع بیش از 100 نفر از اعضای نوجوان انجمن ادبی کانون پرورش فکری استان اصفهان برگزار شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان اظهار داشت: در ابتدای این نشست ۵ شعر برگزیده از مبینا دشتی، فاطمه خاشعی، نرجس بیگدلی، الهام سلیمانی و ریحانه عابدینی در اختیار اعضا قرار داده شد که در ادامه اعضا و مربیان حاضر در نشست به نقد آثار پرداختند.

 سپس مریم اسلامی در مورد نقاط قوت و ضعف اشعار از نظر زبان شعر، تصویر سازی های شاعرانه، ایجاز در شعر و  لزوم کاربرد آرایه های ادبی، مباحث آموزشی و کاربردی را مطرح نمود.

وی در ادامه یادآور شد: مریم اسلامی که از کارشناسان ادبی کانون پرورش فکری تهران محسوب می شود بیش از یک صد عنوان کتاب برای کودکان و نوجوانان منتشر کرده و از کارنامه پرباری در زمینه ی ادبی برخوردار است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان متذکر شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با توجه شیوع بیماری کرونا برنامه های خود را توانمندتر از گذشته در فضای مجازی برای اعضای خود برگزار می کند و در همین راستا نیز تا اطلاع بعدی همچنان نشست های انجمن های ادبی کانون به صورت آنلاین و در فضای مجازی برگزار می گردد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =