کد خبر: 296713
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
برگزاری جلسات انجمن های مجازی قصه گویی

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ انجمن قصه گویی کانون هرمزگان، کارگاه آموزشی قصه گویی را برای علاقمندان به صورت مجازی برگزار می کند.
به گفته ناهید پذیرایی مسئول انجمن قصه گویی و رابط قصه گویی استان: در این فرصتی که اعضا همراه با خانواده در منزل بسر می برند؛ جلسات انجمن به صورت مجازی در حال برگزاری است.
وی در این رابطه افزود: در فروردین ماه سال جاری، جلسه انجمن برای ۳ گروه مجازی  با حضور  ۹۹ نفر در شهرستان های استان هرمزگان به صورت مجازی برگزار شد.
شرکت کنندگان این جلسات شامل   ۱ گروه نوجوان پسر و ۲ گروه بخش زنان مردان می باشند.
پذیرایی گفت: در این آموزش های مجازی از انتخاب قصه و تاثیر آن در زندگی مناسب با حال و هوای روز کودک ونوجوان صحبت شد همچنین   به تاثیر انتقال مفاهیم به صورت غیر مستقیم پرداخته شد.
پذیرایی مسئول انجمن استان به شیوه های انتخاب قصه مناسب و توجه به گروه سنی، رویکرد های قصه گویی نسبت به شرایط و حال مخاطب اشاره کرد و یادآور شد: این فعالیت جهت پرورش و خلاقیت و شناسایی چهره ها جهت تولید آثار، جذب و پایدار سازی و بهره گیری از استعدادها و توانایی اعضا انجمن و ایجاد فضایی سالم برای تعامل و تبادل اطلاعات و انتقال دیدگاهها با یکدیگر می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =