کد خبر: 296716
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
بازدید 584
یک دنیا شادی و هیجان با مسابقه"تو خونه می مونیم تو خونه می خونیم"

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت:«تو خونه می مونیم تو خونه می خونیم» عنوان مسابقه بزرگی است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دردو بخش خوانندگی و همخوانی خانوادگی برای کودکان و نوجوانان و خانواده های آنان برگزارمی کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، دکترسید محمد قلمکاریان با بیان این که کانون پرورش فکری برای غنی سازی اوقات کودکان و نوجوانان در شرایط شیوع بیماری کرونا علاوه بر برگزاری فعالیت ها و برنامه های مفرح در نظر دارد تا مسابقه جذابی را اجرا کند اظهار داشت : این مسابقه با عنوان «تو خونه می مونیم تو خونه می خونیم» دردوبخش ویژه پسران ۱۰ تا ۱۸ سال وهمخوانی خانوادگی برگزار می شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه به تشریح این مسابقه پرداخت و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موسیقی های با کلام را به قصد تمرین و موسیقی های بی کلام را جهت اجرا در نظر گرفته است که این آثار در پورتال کانون isfahan.kpf.ir  و شبکه های اجتماعی اینستاگرام، سروش، بله و گپ به آدرس @too_khooneh_mikhoonim بارگذاری شده است و مراجعه کنندگان می توانند آهنگ ها را از این شبکه های اجتماعی دانلود و اثر خود را با توجه به نوع موسیقی  تولید نمایند.

سید محمد قلمکاریان در ادامه افزود : از آنجایی که داوران این مسابقه از اساتید برجسته کشوری در زمینه موسیقی هستند، آثار تولیدی باید به صورت زنده، بازخوانی و اجرا شده باشد و  آثاری با شیوه لب خوانی، از دور مسابقه خارج می شود.

همچنین ضبط آثار ارسالی باید در محیط خانه انجام شود و شرکت کنندگان توجه داشته باشند که آثار باید با تلفن همراه، به صورت افقی و با کیفیت مناسب ضبط شده باشند و آثار بی کیفیت مورد ارزیابی قرار نمی گیرد.

شرکت کنندگان باید در ابتدای اثر، مشخصات کامل شامل؛ نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود را اعلام کنند و  آثار خود را تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت به نشانی isfahan.kpf.ir و یا به شماره ۰۹۳۷۴۱۵۸۳۰۱ در شبکه های اجتماعی سروش، گپ و بله برای کانون پرورش فکری استان ارسال نمایند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه گفت: رعایت ریتم و آهنگ، صحیح و کوک خواندن اثر، خلاقیت در نحوه اجرا و بیان حسی مناسب امتیازات ویژه ای است که در نحوه داوری اعمال می شود.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =