تجلیل از ۲۰ اثر برگزیده مسابقه ادبی و هنری کودک و نوجوان با موضوع «روحانیت و دفاع مقدس» در یاسوج

از ۲۰ اثر برگزیده نخستین مسابقه ادبی و هنری کودک و نوجوان با موضوع «روحانیت و دفاع مقدس» طی آیینی با حضور مسوولان استانی تجلیل شدند.

 از ۲۰ اثر برگزیده نخستین مسابقه ادبی و هنری کودک و نوجوان با موضوع «روحانیت و دفاع مقدس» طی آیینی با حضور مسوولان استانی  تجلیل شدند.

به گزارش به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد، آیین اختتامیه نخستین مسابقه ادبی و هنری کودک و نوجوان با موضوع «روحانیت و دفاع مقدس» امروز با حضور سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و «کبری اخلاقی‌نیا» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در یاسوج برگزار شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: این مسابقه در ۲ بخش ادبی و هنری برای نخستین بار در استان با موضوع نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس برگزار شد.

کبری اخلاقی نیا افزود: این مسابقه با همکاری و مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در سراسر استان بین کودکان و نوجوانان برگزار شد.

وی  گفت: در مجموع، ۲۵۰ اثر نقاشی و دلنوشته ادبی به دبیرخانه این مسابقه ارسال و داوری شد که از این تعداد ۲۰ اثر برگزیده شد.

گفتنی است بدلیل شیوع ویروس کرونا به طور نمادین از ۲ عضو برگزیده این مسابقه تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =