کد خبر: 296761
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
بازدید 154
استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای برنامه‌های ویژه کودکان

مدیر کانون زنجان گفت: با توجه به تعطیلی فعالیت‌های مراکز کانون پرورش فکری به‌ دلیل شیوع کروناویروس، اقدامات فرهنگی، هنری و ادبی، در فضای مجازی از طریق مربیان کانون در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ علیرضانوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان گوشه‌هایی از فعالیت مربیان و کارشناسان فرهنگی و ادبی و هنری کانون استان گفت: در این راستا کلیه مربیان مراکز کانون استان در همدلی و همفکری با یکدیگر در تماس با اعضا و همدلی و امیدبخشی جهت عبور از این مرحله و صحبت با اعضا  و مشارکت در پیک امید کوشیدند تلاش کوچکی را انجام دهند.

نوری با بیان اینکه گروههای فضای مجازی مراکز کانون با مدیریت مربیان تشکیل و با حضور و عضویت اعضا جنبه‌های آموزشی و تربیتی و فرهنگی و هنری و ادبی را که از جمله اهداف کانون است را همچنان دنبال میکنند و به کار خود ادامه می‌دهند افزود: گروه واتساپی دختران و پسران و اعضا زیر ۶ سال مراکز بویژه مرکز علوم و نجوم این کانون در شهر زنجان در فضای مجازی تشکیل شده است تا اعضا بتوانند فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری را در روزهای کرونایی دنبال کنند.

قصه گویی، شعرخوانی، فعالیت هنری و ادبی، کاردستی، عکاسی، نقاشی، نقد فیلم و ... از  فعالیت های این گروه‌ها به شمار می رود.

همچنین اطلاع رسانی پیک امید، مسابقات ادبی و هنری استانی و کشوری کانون از جمله فعالیت‌هایی است که برای اعضا اطلاع‌رسانی و دریافت و ارسال اثر می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =