فراخوان مهرواره‌ی استانی «با عروسکم در خانه» منتشر شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی از انتشار فراخوان مهرواره‌ی مجازی «با عروسکم در خانه» ویژه‌ی کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی،‌ جواد زاهدی با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این مهرواره‌ی استانی، تشویق به ماندن در خانه، حفظ نشاط در ایام در خانه ماندن و پرکردن مفید اوقات فراغت کودکان و نوجوانان است.

زاهدی افزود: مخاطبان این مهرواره‌ی استانی که به صورت مجازی برگزار می شود کودکان و نوجوانان هفت تا ۱۷ سال هستند که با استفاده از ابزار موجود در خانه، عروسک هایی را ساخته و تصویر آن را ارسال می کنند، این عروسکها باید به یکی از دو صورت عروسک‌های بومی و محلی یا عروسک‌های الهام گرفته از شخصیت‌های کتاب‌ها ساخته شوند.

وی در خصوص معیار انتخاب عروسک‌ها گفت: در عروسک‌های بومی و محلی استفاده از ابزارهای ساده و رعایت اصل بومی و محلی بودن عروسک و در عروسک‌های الهام گرفته از شخصیت کتاب‌ها خلاقیت در ساخت و طراحی شخصیت الهام گرفته شده از کتاب و استفاده از ابزارهای ساده معیار انتخاب خواهد بود.

زاهدی گفت: کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در این فراخوان می توانند فیلم‌های کوتاه چند ثانیه‌ای از بازی با عروسک ساخته شده توسط خودشان را به همراه سه تصویر از ابعاد متفاوت (روبرو، بالا، نیمرخ) با کیفیت مناسب به همراه مشخصات کامل صاحب اثر شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، نام شهر، کد ملی و شماره تلفن تماس از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۳۸۳۶۴۳۱۰۰ ارسال کنند

گفتنی است: زمان ارسال آثار تا ۱۰ خرداد سال جاری می باشد و از آثار برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =