ارتقای جایگاه در حوزه‌های «عفاف و حجاب» و «صیانت از حقوق شهروندی»

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، رتبه نخست حوزه «عفاف و حجاب» و رتبه پنجمی حوزه «صیانت ازحقوق شهروندی» سال ۱۳۹۷ را از آنِ خودکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، توسعه و تعمیق باورهای دینی مخاطبان‌ و نهادینه‌سازی‌ فرهنگ ‌ایرانی اسلامی، به‌ویژه در میان نسل کودک و نوجوان، از رسالت‌های کانون پرورش فکری محسوب‌می‌شود و برهمین اساس نیز این مجموعه‌ی فرهنگی با تکیه بر سرمایه‌های انسانی و پیشینه‌ی روشن خود همواره در مسیر ارایه‌ی هرچه‌بهتر خدمات فرهنگی به مخاطبان حرکت‌کرده و به موازات آن نیز برای ارتقای ظرفیت‌های گسترده خود گام‌های موثری برداشته‌است.

کسب عنوان دستگاه‌ برتر استان در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سال ۱۳۹۷،  اهدای  لوح سپاس مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان به مدیرکل کانون استان و تجلیل از تلاش‌های این مجموعه در نیل به اهداف عالیه خود، گویای این واقعیت است.

رحیم‌حیدری در این لوح سپاس، ترویج و تبلیغ فرهنگ عفاف و حجاب را از توصیه‌های دین مبین اسلام و از ملزومات مهم درحکومت اسلامی و زمینه‌ساز پاس‌داشت حریم انسانی توصیف‌کرده است.

اشاره‌ به تلاش‌های اثربخش کانون و آرزوی توفیق افزون‌تر برای این مجموعه‌ی فرهنگی در ترویج و توسعه  فرهنگ نبوی، بخش پایانی این لوح‌سپاس به‌شمارمی‌رود.

کسب رتبه پنجمی کانون پرورش فکری در حوزه «صیانت از حقوق شهروندی» که طی سال ۱۳۹۷ رقم خورد، درمقایسه با جایگاه هفدهمی سال ۱۳۹۶ این مجموعه نیز نموداری از رشد و بالندگی ترسیم‌کرد و براین اساس،  مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان گیلان با اهدای لوح سپاس ازمدیرکل و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قدردانی‌کرد.

رحیم‌حیدری در این لوح سپاس، احترام به حقوق شهروندی را بزرگ‌داشت قانون اساسی کشور و احترام به خویشتن دانسته و با خاطرنشان‌کردن تلاش‌های کانون برای جاری‌سازی فرهنگ «صیانت ازحقوق شهروندی» درجامعه،  موفقیت روزافزون‌تر مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان را خواستارشده‌است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =