بررسی فعالیت های پیک امید مجازی در کانون استان مرکزی

جهانبخش قنبری مدیر کل کانون استان گفت :تولید آثار فرهنگی،ادبی و هنری در پیک امید مجازی به بیش از 700 اثر رسیده است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی قنبری مدیر کل کانون ضمن تشکرازهمکاران فرهنگی،هنری و ادبی که در این مدت با تولید بیش از700  اثر بخشی از محتوای سالم فضای مجازی را برای کودکان و نوجوانان تامین کرده اند گفت : سال 99 را متفاوت با تمام سالهای قبل آغاز کردیم . به جای تمام سینهای هفت سین از محول الاحوال سلامتی آرزو کردیم وبه جای میزبانی در مراکز،  با شبکه های مجازی مهمان خانه های دوستانمان در سراسر ایران شدیم و با پیک امید مجازی بذر مهر و امید را در دلهای کودکان و نوجوانان کاشتیم.

مدیر کل کانون استان  با اشاره به تولید محتوای مناسب در برنامه های مجازی کانون و جذب وپایداری اعضا تاکید کردکه حرکت جهادی پیک امید مجازی با هماهنگی  معاون فرهنگی همچنان ادامه یابد.

در ادامه مسلم احمدلو معاون فرهنگی گفت:کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با ایجاد فضای مجازی وبه پشتوانه مربیان دلسوز فرهنگی ، هنری، و ادبی فعالیتهای ارزشمندی را تهیه و به صورت مجازی ارائه داد ه است وبهترین آثار جهت انعکاس به سایت کشوری به ستاد ارسال شده است بعد از این هم تلاش می کنیم با تقسیم کار و نظارت و هدایت کارشناسان فرهنگی هنری و ادبی آثار با کیفیت و مفیدی تولید شود.

مریم مهدوی کارشناس مسول فرهنگی استان گزارشی از فعالیت های فرهنگی ارایه داد و گفت: سال 98 را با همه خوبی و بدیها ، با همه آرامش و سختیها ، با همه پیروزی و شکست ها و با همه شیرینی و تلخی ها پشت سر گداشتیم و به امید آینده ای بهتر به استقبال بهار 99 رفتیم اما کرونا نگذاشت تا هفت  سینی بچینیم و نماد سلامتی در آن بگذاریم.کرونا نگذاشت تا دیدار هایمان تازه گردد. تا در مرکز جشنی برگزار کنیم و دست در دست هم عکسی به یادگار بگیریم و با استمرار طرح عیدانه در روزهای نوروز هم میزبان کودکان و نوجوانان باشیم.هر چند کرونا نگذاشت اما نمی تواند ما را دچار فراموشی کند، تا کودکان و نوجوانانمان را فراموش کتیم .

وی گفت:مربیان دلسوز کانون دست به کار شدند واز ابتدای اجرای طرح تا پایان فروردین 99 در مجموع 491 اثر در بخش فرهنگی تولید شد ه که 133 اثر ازآثار منتخب جهت نشر در سایت کشوری به ستاد ارسال شده است.

فاطمه ظهیری کارشناس مسوول ادبی به تولید آثار خوب توسط مربیان ادبی در این واحد اشاره کرد و گفت : تا به حال 160 اثر شامل طرح ادبی ، شعر خوانی ، متن خوانی و داستان نویسی تولید وبهترین ها به ستاد تهران ارسال شده است و چهار انجمن ادبی مجازی با حضور مربیان و اعضا برگزار شده و بخش مکاتبه ای هم چنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

در ادامه مهری فربدزاده کارشناس هنری استان از فعالیت های هنری و آثار تولید شده گزارشی ارایه کرد و گفت :95اثردر بخش های مختلف هنری تولید شده و بهترین ها از لحاظ محتوی و کیفیت  به ستاد ارسال شده است. هم چنین در بخش عکاسی تا به حال 116عکس برای کانال انجمن عکاسی و 74 عکس برای فراخوان ارسال شده است.

در پایان این جلسه قنبری گفت: پیک امید مجازی را با تمام وجود اجرا  می کنیم تا همگام با مدافعین سلامت ، با قدرت کرونا را شکست دهیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =