کد خبر: 296839
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳
بازدید 280
تبیین برنامه های معاونت فرهنگی در سال۹۹ با عنوان «کانون امید»

برنامه های پیشنهادی کانون البرز در سال 99 بررسی شد.

در دومین جلسه  شورای فرهنگی کانون البرز که صبح روز شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹ به ریاست قاسم سلیمانی مدیرکل کانون البرز و با حضور اعضای شورای فرهنگی، در سالن کتابخانه نوجوان مرکز مجتمع برگزار شد، اعضای شورا در خصوص اهداف کلی برنامه‌های سال ۹۹ به هم‌اندیشی پرداختند.

مدیر کل کانون در ابتدای این نشست ضمن قدردانی از همراهی و تلاش کارشناسان و مربیان استان در پیک مجازی کانون، از سیاست های معاونت فرهنگی در برنامه ریزی سال ۹۹ سخن گفت و افزود: کانون در نظر دارد در کنار وظایف عام خود که ایجاد بستری برای ترویج کتاب و کتابخوانی در حوزه کودکان و نوجوانان است، به تربیت نسل جدیدی از هنرمندان بپردازد. از این رو توسعه و عمق بخشی به فعالیت انجمن های تخصصی  از برنامه های مهم این معاونت  است و برنامه های پیشنهادی استان نیز  باید هم سو با این اهداف باشد. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که با توجه به موقعیت بومی و محلی استان بتوانیم علاوه بر اجرای برنامه های معاونت فرهنگی، فعالیت های شاخصی را متناسب با موقعیت فرهنگی اجتماعی استان در برنامه‌های سال ۹۹ پیش بینی کنیم.

مهری فلاح، معاون فرهنگی کانون نیز در این جلسه به تشریح کلیات برنامه ریزی و اهداف برنامه ها پرداخت و با بیان نکات مهمی که در این برنامه ریزی آمده است، افزود : با توجه به شیوع بیماری کرونا و امکان ماندگاری این شرایط، ضرورت یک برنامه ریزی منعطف باید در دستور کار اعضای شورای فرهنگی قرار گیرد تا برنامه ها، امکان اجرای حضوری و یا غیر حضوری را داشته باشند.

پس از آن کارشناسان فرهنگی، ادبی، هنری و آموزش و پژوهش نیز به ارائه جزئیات برنامه‌های سال ۹۹ پرداختند و برنامه های پیشنهادی خود را  مطرح کردند. این برنامه ها پس از این مرحله در شورای کارشناسی همین هفته مطرح می شود و پس از بررسی به تایید مدیر کل استان خواهد رسید.

گفتنی است دومین جلسه شورای فرهنگی نیز با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =