بهناز ضرابی‌زاده، در دیدار با خبرنگار صدا و سیما از خدمات پیک امید مجازی گفت

خبرنگار واحد خبر صدا و سیمای مرکز همدان با حضور در دفتر کار مدیرکل کانون از وی راجع به فعالیت‌های پیک امید مجازی و خدمات آن سوال کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، گروه واحد خبر صدا و سیمای مرکز همدان، در دفتر کار بهناز ضرابی‌زاده حضور یافت و در رابطه با فعالیت‌ و خدمات پیک امید مجازی اطلاعاتی را کسب کرد.
در این دیدار، مدیرکل کانون استان ضمن معرفی پیک امید، که در مواقع بحران‌های مختلف طبیعی کشور یاری‌رسان فرهنگی کودکان و نوجوانان آسیب‌دیده است، به فعالیت‌های پیک امید مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا و ایام قرنطینه‌گی اشاره کرد و ضمن تشریح فعالیت‌های آن گفت: در راستای اهداف پیک امید، کانون پرورش فکری، در ایام قرنطینه‌گی و خانه‌نشینی، اولین دستگاه فرهنگی است که به طور تخصصی برای مخاطبان کودک و نوجوان اقدام به طراحی پیک امید مجازی کرد و فعالیت‌های روزانه‌ی مراکز فرهنگی هنری را به صورت مجازی در اختیار کودکان و نوجوانان قرار داد. 
وی گفت: با شرایط پیش‌آمده، کانون این فعالیت‌ها را به صورت گسترده، برای ایجاد یک شرایط خوب و امیدبخش و هم‌چنین پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، انجام می‌دهد.
وی از استان همدان به عنوان یکی از استان‌های فعال در این زمینه نام برد و اظهار کرد؛ تاکنون بالغ بر ۵۶۶ اثر فرهنگی از کارشناسان و مربیان در سطح استان در رشته‌های اوریگامی، نمایش‌عروسکی‌، شعرخوانی، انیمیشن، قصه‌گویی، کاردستی و ... در قالب فیلم‌های ۲ تا ۳ دقیقه‌ای تولید شده است که تا امروز ۵۴ اثر از این تولیدات بر روی سایت آفرینش تهران بارگذاری شده‌است.
وی هم‌چنین از تعامل کانون با مدیران آموزش و پرورش استان سخن گفت و بیان کرد: از این آثار تولیدی، روزانه ۳ فیلم در ۸ کانال رسمی مدیران و معلمان و دانش‌آموزان استان به اشتراک گذاشته می‌شود و قریب به یازده هزار نفر از کودکان و نوجوانان بیننده‌ی این آثار هستند.
ضرابی‌زاده در پایان از بارگذاری فیلم‌های تولیدی کانون بر روی سایت آموزشی شاد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =