کد خبر: 296841
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۵
بازدید 199
نخستین شورای فرهنگی کانون پرورش فکری یزد، برگزار شد

نخستین جلسه حضوری شورای فرهنگی کانون پرورش فکری استان یزد با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، پیرامون برنامه‌ریزی سال جدید، برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد، نخستین نشست شورای فرهنگی با حضور سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون استان، معاونین، کارشناسان و اعضای شورا در مرکز فرهنگی هنری شماره سه و با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد که به بررسی اهداف و راهبردها و سیاست‌های ابلاغی  ستاد درخصوص برنامه‌ریزی سال ۹۹ اختصاص یافت.

  در این نشست، مدیرکل کانون استان، ضمن تبریک سال نو از همکاران به دلیل همراهی در پیک امید مجازی قدردانی کرد، سپس  محمدرضا آخوندی معاون فرهنگی به تشریح کلیات برنامه‌ریزی و نکات مهم آن و اهداف برنامه‌های امسال پرداخت، سپس عالیه قوامی معاون اداری مالی و محسن رنجبر کارشناس فناوری نکاتی درباره‌ی اقدامات زیرساختی درحوزه تجهیزات IT اداره کل استان و عضوگیری مجازی در کلاس‌های ویژه بیان کردند.

 در ادامه سیما امیربیکی کارشناس ارزیابی عملکرد به تشریح فرایند ارزیابی عملکرد استان براساس شاخصه‌های عمومی و اختصاصی پرداخت و در خصوص ادامه همکاری کارشناسان تا جمع‌بندی نهایی، تنظیم برنامه و تقسیم کار صورت گرفت.

 طرح و بررسی شیوه‌نامه کارگاه‌ها و انجمن‌های مجازی دیگر دستور کار شورا بود.

 در خصوص نحوه ثبت فعالیت‌های مجازی قرار شد پس از دریافت شیوه نامه ستاد، به مراکز ابلاغ گردد.

  در پایان نیز مقرر شد برنامه‌های پیش‌بینی شده فرهنگی، ادبی، هنری، آموزش و پژوهش تا تاریخ ۱۳ اردیبهشت به معاونت فرهنگی استان ارسال گردد.

 گفتنی است عدم حضور همکاران در مرکز در برنامه‌ریزی کانون استان نتوانسته وقفه‌ای در خدمت‌رسانی به اعضا ایجاد کند و تاکنون نزدیک به ۱۰۰۰ اثر فرهنگی هنری ادبی توسط مربیان استان تولید و حدود ۳۰۰ اثر جهت استفاده در پیک امید مجازی به ستاد ارسال شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =