کد خبر: 296848
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
اولین جلسه شورای مالی کانون خراسان جنوبی در سال ۹۹ برگزار شد

هم‌زمان با روز یکشنبه هفتم اردیبهشت ماه اولین جلسه شورای مالی کانون خراسان جنوبی با موضوع ساماندهی اعتبارات مالی در محل دفتر مدیرکل استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این جلسه که به منظور برنامه‌ریزی و ساماندهی اعتبارات مالی برگزار شد بر هزینه اعتبارات در سرفصل‌های قانونی تاکید کرد و افزود: ایمن سازی و توسعه مراکز به منظور ایجاد محیطی امن جهت انجام برنامه های فرهنگی و هنری در اولویت هزینه کرد مالی در سال جاری خواهد بود.

وی با اشاره به صرفه جویی در هزینه های مالی و اولویت بندی طرح ها در کانون استان ادامه داد: رایزنی جهت جذب اعتبارات عمرانی استانی و همچنین جذب خیرین جهت سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه ها در سال ۹۹ با جدیت بیشتری در دستور کار این شورا قرار خواهد داشت تا با برنامه ریزی مناسب موجبات بهره‌وری بیشتر کانون استان و انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون استان فراهم شود.

در ادامه این جلسه که با حضور کارشناس مسئول مالی و کارشناس حراست استان برگزار شد اعضای حاضر نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص ساماندهی برنامه های مالی بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =