پیک امید مجازی فرصت مناسبی برای شناساندن خانواده بزرگ کانون به مخاطبین است

هم‌زمان با روز شنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ نشست مدیر کل کانون استان با مسئولین مراکز سیار و پستی کانون استان به صورت آنلاین و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی  مدیر کل کانون استان ، طی جلسه ای با حضور مسئولان مراکز سیار و پستی استان که به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی، به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد به تبیین اهداف مدیر عامل  و معاونت فرهنگی کانون در سال ۹۹ و همچنین بررسی فعالیت این مراکز در پیک امید مجازی کانون پرداخت.

حمیدی درابتدای این نشست ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، به سیاست‌های ده‌گانه مدیرعامل که مبنای تدوین برنامه‌ها در استان است اشاره کرد و گفت: برنامه‌های کانون استان در سال جاری بر اساس این سیاست‌ها  تدوین می شود و همچنین اهداف معاونت فرهنگی را نیز سر لوحه برنامه ریزی خود در استان قرار خواهیم داد.

 وی از همکاری مربیان مراکز سیار و پستی استان با پیک امید مجازی کانون تقدیر و تشکر کرد و افزود، در ایام تعطیلی مراکز کانون و همچنین فعالیت کتاب‌خانه های سیار و پستی به دلیل پیشگری از انتقال بیماری کرونا، پیک امید مجازی کانون ضمن پر کردن اوقات فراغت کودکان ونوجوانان، فرصت مناسبی جهت  شناساندن خانواده‌ی بزرگ کانون به مخاطبین فراهم کرده است.

مدیر کل کانون استان با اشاره به فعالیت‌های مراکز سیار و پستی کانون استان در سال ۹۸ افزود، استمرار فعالیت‌های پیک امید کانون در مناطق محروم استان، ارتقاء و توسعه مراکز سیار، برنامه های جدید بر پایه‌ی فن آوری‌های نوین، جذب شریک فرهنگی و اجرای عدالت فرهنگی با خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار از اهم برنامه های کانون استان در اجرای عدالت فرهنگی خواهد بود.

در ادامه این نشست مسئولان کتاب‌خانه های سیار و پستی استان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

گفتنی است در حال حاضر ۱۱ کتاب‌خانه سیار روستایی، یک کتاب‌خانه سیار شهری و دو کتاب‌خانه پستی به کودکان ونوجوانان استان خدمات رسانی می کنند.       

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =