کد خبر: 296870
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
بازدید 191
وبینار هم‌اندیشی مربیان هنری

وبینار هم‌اندیشی مربیان هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون فارس در این وبینار با مربیان به گفتگو نشست و از آنان خواست در اجرای برنامه‌های هنری کوشا باشند و در خدمت به کودکان و نوجوانان تلاش کنند. او از مربیان برای شرکت داوطلبانه در تولید محتوای پیک امید مجازی تقدیر کرد.

 مدیر کل کانون فارس در بخش دیگری از سخنانش راهبردهای کانون را برشمرد وجذب و نگهداشت اعضا و گسترش تولیدات و توسعه مشتریان را یادآور شد.

محتوا محوری راهبرد دیگری بود که افتخاری آن را مهم دانست و گفت: شما مربیان با نگاه متفاوت به خلق آثار متفاوت، خلاق، روزآمد و بر اساس سبک زندگی ایرانی اسلامی  می‌پردازید.

او از مربیان خواست با توزیع عادلانه‌ی امکانات، همه کودکان و نوجوانان شهری، روستایی و کم برخوردار را در نظر بگیرند و از ظرفیت‌های متنوع منطقه‌ای خود در راستای رشد و توسعه کودکان و نوجوانان استفاده کنند.

افتخاری راه‌اندازی و استمرار فعالیت کارگاه‌ها و انجمن‌های ویژه و تخصصی هنری را بااهمیت دانست وگفت:  گسترش و فعالیت انجمن‌ها و کارگاه‌های تخصصی باید در راستای اهداف و راهبردهای کانون باشد.

در ادامه این وبینار معاونان فرهنگی و مالی اداری نیز اهداف معاونت‌های مربوطه در رابطه با واحد هنری را برشمردند. کارشناس مسوول فرهنگی و کارشناس روابط عمومی نیز در این ارتباط شرکت و به بیان موضوعات مرتبط پرداختند.

وبینار هم‌اندیشی مربیان هنری با برشمردن اهداف و برنامه‌های واحد هنری توسط کارشناسان این بخش و پرسش و پاسخ مربیان با آنان دنبال شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =