کد خبر: 296880
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
بازدید 195
دیدار مدیر کل کانون کرمان با فرمانده سپاه ثارالله

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با فرمانده جدید سپاه ثارالله کرمان دیدار کرد.

به گزارش روابط‍‍‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در جلسه‌ای که سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان با متولیان دستگاه‌های فرهنگی ۸ اردیبشت ۹۹ برگزار کرده بود شرکت کرد و رسالت و وظایف این اداره‌کل را شرح داد.

بنابر این خبر، روحی با اشاره به جدی گرفتن حوزه کودک و نوجوان، ۴۳ مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را معرفی کردند و تفاوت کانون پرورش فکری با دیگر دستگاه‌های فرهنگی را شرح داد.

ایشان بیان داشت:« کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حدود ۴۰ فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی برای گروه هدف کودک و نوجوان دارای اهمیت ویژه‌‍ای می‌‍باشد. همچنین از ویژگی‌های دیگر این ارگان نوع توزیع مراکز فرهنگی هنری در تمام سطح استان و به ویژه وجود شش مرکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی با پوشش‌دهی بچه‌های مناطق کم برخوردار است. »

روحی در ادامه وجود عمده نیروهای کانون پرورش فکری در مراکز فرهنگی‌هنری و در ارتباط مستقیم با بچه‌ها را از ویژگی‌های مثبت دانست و برای داشتن نیروهای ستادی چابک و پرتوان ابراز خوشحالی کرد.

بر همین اساس، مدیرکل کانون از همکاری‌ها گذشته، چون برعهده گرفتن کارگروه کودک و نوجوان دومین کنگره سرداران و شش هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان نام برد و از تجربه‌های موفق این همکاری و الگو قرار گرفتن برای دیگر استان‌ها گفت.

این در حالی است که، سردار معروفی هم بیان داشت:« حوزه فرهنگ، حوزه حاکمیتی است و تبدیل به  یک علم شده است و با آینده‌نگری، ترتیب و توالی نیاز به تغییر نگرش دارد. »

 همچنین وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تصرف ما نیست بلکه به دنبال تصرف ذهن ماست، بهترین چاره را الگوسازی برای مصونیت دانست و حاج قاسم سلیمانی را به عنوان یک مکتب و الگو معرفی کرد و او را دست یافتنی دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =