قدردانی از فرزندان قهرمانان سلامت

به منظور تجلیل از صبر و تحمل فرزندان کادر درمان ،در زمانی که والدینشان مدتهای طولانی در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی بوده اند ،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با اهداء بسته های فرهنگی به والدین ایشان از این عزیزان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی روز چهارشنبه 10 اسفند جهانبخش قنبری با همراهی فریبا نوروزیه کارشناس روابط عمومی با حضور در  بیمارستان ولیعصر اراک از زحمات مدافعان سلامت در مبارزه با بیماری کرونا با اهدا گل و هدیه برای فرزندانشان تقدیر کرد.
وی ضمن  تشکر از مدافعان سلامت در این دیدار گفت: ازخودگذشتگی کادر درمان  ستودنی است و زحمات این عزیزان هیچگاه فراموش نمی شود و در تاریخ ثبت خواهد شد.  البته در کنار هر قهرمانی افراد زیادی نقش آفرینندکه در این جهاد بزرگ خانواده های شما خصوصا فرزندان عزیزتان با صبوری خود نقش مهمی داشته و دارند لذا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لازم دید  به پاس این همراهی از تلاش های شما عزیزان صمیمانه قدردانی کند، هر چند که توان پاداش این مجاهدتها فقط در قدرت خداوند است و امید واریم با همت همه مردم و یاری خداوند و آرزوی سلامتی برای کادر درمان و فرزندان دلبندشان کرونا را شکست دهیم.

رضوان پورمحمدی کارشناس فرهنگی در خصوص هدف این برنامه گفت :این روزها و با شیوع بیماری کرونا، از کادر درمان به شیوه های حضوری و مجازی تشکر و قدردانی صورت گرفته  ،ولی آیا به فرزندان این عزیزان هم کسی توجه کرده است؟ به ساعتها و یا حتی روزها انتظار و دلهره ی آنها؟
به همین منظور کانون استان مرکزی قدردانی از صبر و تحمل فرزندان کادر درمان ،در زمانی که والدینشان مدتهای طولانی درحال خدمت رسانی به بیماران کرونایی بوده اند را وظیفه خود دانست و با اهداء بسته های فرهنگی به والدین ایشان  از این عزیزان تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =