اولین جلسه شورای فرهنگی کانون استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۹ برگزار شد

اولین جلسه شورای فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، صبح روز پنج‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ برگزار ‌شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اولین جلسه شورای فرهنگی کانون استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۹ برگزار شد.

  اولین جلسه شورای فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، صبح روز پنج‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ برگزار و در آن به بحث و بررسی برنامه‌های آتی در سال ۱۳۹۹ پرداخته شد.

در این جلسه که با حضور مهناز فتاحی، مدیرکل و اعضای جلسه شورای فرهنگی کانون استان کرمانشاه برگزار شد، به موضوع تصویب و برنامه‌ریزی فعالیت‌های مراکز کانون در سال ۱۳۹۹ کانون استان کرمانشاه پرداختند.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه در این جلسه با اشاره به وقوع بیماری کرونا و تاثیر آن بر فعالیت‌های کانون، افزود: فعالیت‌های انجام‌شده توسط مربیان با عنوان "پیک امید" به کودکان و نوجوانان عرضه شد.
مدیرکل کانون استان کرمانشاه انجام فعالیت‌های همکاران استان کرمانشاه در امر پیک امید مجازی را بسیار مهم ارزیابی و از تولید فیلم‌ و برنامه‌های مجازی آنان قدردانی کرد.

 این جلسه، راس ساعت ۹ صبح و با توجه به شیوع بیماری کرونا، با رعایت فاصله‌گذاری هوشمند و در محل مجتمع فرهنگی‌هنری شماره یک کرمانشاه برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =