معرفی برگزیدگان جشنواره مجازی نمایش های عروسکی "در خانه بمانیم"

جشنواره مجازی استانی نمایش‌های عروسکی "در خانه بمانیم" حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد با اعلام نفرات برتر در دو بخش خردسالان و بزرگسالان به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه وبویراحمد، این جشنواره به علاقمندان این فرصت را داد تا آثار خود را در دو بخش بزرگسالان و کودک و نوجوان تا ۲۲ فروردین به دبیر خانه ارسال کنند.

 با اتمام زمان تحویل آثار به دبیرخانه جشنواره، ۱۲ اثر در بخش بزرگسالان و ۲۱ اثر در بخش کودک و نوجوان شرکت نمودند که در مجموع ۳۳ اثر به این دبیرخانه ارسال شد.

داوری این آثار توسط هیأت داوران متشکل از اکبر آئین، رضا گشتاسب و علی احمدی انجام گرفت که در نهایت سه اثر در بخش خردسالان و سه اثر در بخش بزرگسالان برگزیده و معرفی شدند.

در بخش بزرگسالان، برگزیده اول نمایش"بالاخره دستگیر میشی کرونا" به کارگردانی خانم نیازی و با اجرای یسنا و ثنا هاشمی، برگزیده دوم نمایش "بازی در خانه" به کارگردانی جمیله فلاحی و برگزیده سوم نمایش"کی اومد، کی در زد" به کارگردانی سیده کلثوم صداقتی نیا و عروسی کرونایی به کارگردانی داوود پارسا به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

در بخش برگزیدگان بخش کودک اثر برگزیده اول نمایش"کرونا" به کارگردانی محدثه تیموری، برگزیده دوم نمایش "اسکندر و ننه قمر" به کارگردانی کیانا و آرشیدا شیرزادی و برگزیده سوم مشترک به نمایش‌های "سرباز ایران" به کارگردانی امیر ماهان و گلارین رحمتی و نمایش "حوصله م سررفته " به کارگردانی پارمیدا بیات به عنوان آثار برگزیده این بخش انتخاب شدند.

گفتنی است این جشنواره از سوی حوزه هنری با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =