بازدید مجازی از رصدخانه مرکز تخصصی علوم هرمزگان

در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی از جمله مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر کشور و تاکید بر پیشبرد امور و ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان از طریق فضای مجازی اولین کارگاه نجوم به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی از جمله مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر کشور و تاکید بر پیشبرد امور و ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان از طریق فضای مجازی اولین کارگاه نجوم به صورت مجازی برگزار شد.

به گفته فاطمه غفاری سروستانی مسئول مجتمع آفرینش مرکز تخصصی علوم شامگاه روز ۱۳ اردیبهشت ماه همزمان با هفته نجوم این کارگاه برگزار شد.

در این کارگاه مجازی که با حضور محمد صالح صمصام پور کارشناس و مربی بخش فیزیک و نجوم مرکز در ساعت ۲۱ برگزار شد ۱۴۷ کودک و نوجوان علاقمند از سراسر کشور به صورت زنده رصد سیاره ماه نزدیکترین جرم آسمانی به زمین  را از صفحه مجازی این مرکز دنبال کردند. همچنین مخاطبان ضمن بازدید از فضای بیرونی و درونی رصدخانه توضیحاتی راجع به تلسکوپ ها را شنیدند و کارشناس مرکز علوم به سوالات کودکان و نوجوانان در زمینه نجوم پاسخ دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =