تصویر۴۰۰ نقاشی از کرمان به مسابقه بین‌المللی دست‌های پاک ارسال شد

۴۰۰ تصویر نقاشی تا کنون از استان کرمان به دبیرخانه مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» ارسال شده است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، با فراخوان مسابقه نقاشی بین‌المللی دست‌های پاک‌ که از ۲۵ اسفند ۹۸ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی منتشر شد، مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان حدود ۴۰۰ تصویر نقاشی رسیده از کودکان و نوجوانان سراسر استان را جمع‌آوری و به دبیرخانه مسابقه ارسال کرده است.

همچنین از آنجا که مهلت ارسال آثار تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ اعلام شده است، تعداد این آثار روزانه در حال افزایش است و با همت مربیان هنری مراکز فرهنگی‌هنری کانون کرمان در پرتال اینترنتی کانون بارگذاری می‌شود.           

بنابر این خبر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مرکز کنترل عفونت بیمارستان‌های دانشگاه ژنو سوییس به‌عنوان مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در ایمنی بیمار، اقدام به برگزاری این مسابقه نقاشی بین‌المللی ویژه کودکان و نوجوانان با هدف فرهنگ‌سازی در حوزه بهداشت فردی و جمعی کرده است.

موضوع این مسابقه «بهداشت دست‌های من» (لباس‌ها، اسباب‌بازی‌ها، خوراکی‌ها، خانواده، دوستان، خانه، شهر و دنیایی که در آن زندگی می‌کنم) و «دست‌هایی که مراقب سلامتی من هستند (شامل پدر، مادر، پزشک و کسانی که برای سلامتی کودک فعالیت می‌کنند) تعیین شده است.

بر اساس این فراخوان زمان داوری آثار، ابتدای مرداد سال ۱۳۹۹ (جولای ۲۰۲۰) و اعلام نتایج ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ (آگوست ۲۰۲۰) تعیین شده است.

قرار است به برگزیدگان این مسابقه در بخش ملی دیپلم افتخار، نشان مسابقه، دوچرخه و کتاب آثار برگزیده و در بخش بین‌الملل دیپلم افتخار، نشان مسابقه و کتاب آثار برگزیده اهداء شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =