سامانه  کانون استان راه اندازی شد 

سامانه جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به آدرس chvb.kpf.ir راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فرزاد رحیمی در دومین جلسه شورای فرهنگی کانون با اشاره به شیوع  ویروس کرونا در استان و تاکید بر در خانه ماندن‌ کودکان اظهارداشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز برنامه‌هایی را برای اوقات‌ فراغت کودکان و نوجوانان در فضای مجازی در نظر گرفته است‌.
وی افزود: ییرو فراخوان کشوری پیک امید مجازی، مربیان مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان به عنوان جهادگران جبهه‌ فرهنگی برای تقویت امید و عزت نفس و آموزش خود مراقبتی به کودکان و انتقال نشاط اجتماعی فعالیت‌های گسترده‌ی خود را در فضای مجازی آغاز کردند.


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری  با اشاره به کارگاه‌های مجازی مربیان ادبی و هنری بیان کرد: در این روزها که شاهد شیوع بیماری کرونا در کشور هستیم و به دلیل تعطیلی مدارس، مهدکودک‌ها و مراکز فرهنگی هنری، کودکان و نوجوانان باید در خانه‌ها و در کنار والدین خود حضور داشته باشند، تلاش می‌کنیم شرایطی مهیا و بستری را فراهم کنیم تا مربیان داوطلب کانون بتوانند فعالیت‌ها و برنامه‌های‌شان را در قالب فایل‌های خلاقانه تصویری برای بچه‌ها ارائه بدهند .
رحیمی با اشاره به راه اندازی سامانه کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ادامه داد: آدرس سامانه به نشانی chvb.kpf.ir می‌باشد. 


وی با اشاره به برنامه‌های سال ۹۹ گفت: می‌طلبد همکاران پیشنهادات‌ خود را جهت ارائه برنامه‌های بهتر و با کیفیت‌تر ارائه دهند تا بتوانیم اوقات فراغت  خوبی را در تابستان امسال برای کودکان و نوجوانان رقم بزنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =