دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری زنجان با مدیر کل آموزش و پرورش

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان با مدیر کل آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته معلم دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ علیرضا نوری در هفدهمین روز از اردیبهشت ماه 1399، علیرضا نوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به مناسبت هفته مبارک معلم با مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار و ابراز داشت: جهاد بزرگ آموزشی توسط معلمان، در تاریخ آموزش و پرورش به عنوان یادگاری ارزشمند ثبت شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری در این نشست با تبریک ایام بزرگداشت مقام معلم در سخنانی اظهار داشت: انتظار جامعه از سازمان های فرهنگی، آموزش و پرورش و معلمان بسیار زیاد است و با عنایت به موفقیت‌هایی که کودکان و نوجوانان و دانش آموزان در زمینه‌های مختلف بدست می آورند، وظایف این سازمان ها را در زمینه های علمی و فرهنگی بیشتر از قبل می کند.

نوری با قدردانی از تلاش های جامعه فرهنگیان استان زنجان اضافه کرد: با شرایطی که بیماری کووید-19 برای کشور و جهان به وجود آورد، یک جهاد بزرگ آموزشی شکل گرفته و به عنوان یادگاری ارزشمند در تاریخ کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش ماندگار شد و معلمان و مربیان ما جهادگران این عرصه بودند؛ چرا که با احساس مسئولیت، تلاش و فداکاری مثال زدنی مثل همیشه در صف اول تعلیم و تربیت حضور داشتند. وی افزود: امیدواریم این سرمایه عظیم اجتماعی که جامعه فرهنگیان کسب کردند همیشه پایدار باقی بماند حتی در آینده نیز تقویت گردد.

در ادامه این دیدار ابراهیم رفیعی، مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز از حضور، توجه و نگاه ویژه  مدیرکل کانون پرورش فکری استان و همراهی در اجرای برنامه های حوزه تعلیم و تربیت تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =