برگزاری آنلاین بیست و هفتمین جلسه‌ی انجمن ادبی سپیدار کانون

بیست و هفتمین جلسه‌ی انجمن ادبی سپیدار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با حضور نویسنده‌ی کتاب دختر شینا؛ بهناز ضرابی زاده از نویسندگان مطرح کشوری در حوزه ادبیات دفاع مقدس به صورت آنلاین برگزاری شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ بیست و هفتمین جلسه‌ی انجمن ادبی سپیدار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در فضای مجازی و در قالب گفتگوی آنلاین با حضور بهناز ضرابی زاده نویسنده‌ی مطرح حوزه‌ی ادبیات دفاع مقدس و جمعی از اعضا، مربیان ادبی، کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، عصر روز پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۹۹، با حضور تعداد کثیری از اعضای داستان انجمن و با خوانش۳ اثر به مدت ۲ ساعت در گروه انجمن داستان سپیدار در قالب صوت و نوشتار برگزار شد.

علیرضا نوری مدیر کل کانون استان ضمن بیان خبر افزود: در این جلسه که به همت کارشناسان ادبی کانون استان برنامه‌ریزی و اجرا شد اعضا ضمن مشارکت در نقد و بررسی آثار قرائت شده، از صحبت‌های کارشناس مهمان برنامه‌بهره بردند.

ضرابی زاده نویسنده‌ی اثر معروف دختر شینا و مدیر کل کانون استان همدان ضمن ابراز خرسندی از حضور در کنار جمع صمیمی اعضای داستان نویس انجمن، بیان کرد: از نمونه آثار قرائت شده مشخص است که این اعضا بطور جدی در نوشتن داستان تلاش می‌کنند و سعی دارند تجربه‌های تکنیکی در روایت و ساختار داستان ارائه بدهند.

مدیر کل کانون استان با اشاره به اینکه این جلسه برای دومین بار، با توجه به شرایط موجود و عدم امکان برگزاری جلسات حضوری در قالب مجازی برگزار شد هدف از اجرای آنرا انگیزش در اعضا، تقویت روحیه، پایدارسازی گروه و توانمندسازی اعضا در حوزه‌ی ادبیات نقد در گروه مجازی انجمن داستان سپیدار کانون استان زنجان، عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =