کد خبر: 297029
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
بازدید 215
مثبت‌اندیشی، اضطراب را کاهش می‌دهد

زهرا افتخاری، مدیر کل کانون فارس در اولین وبینار هم‌اندیشی مربیان مسوول و مربیان فرهنگی کانون فارس که با حضور دکتر محمود گلزاری در شیراز برگزار شد گفت: مثبت‌اندیشی، اضطراب را کاهش می‌‎دهد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس، این وبینار با عنوان کارگاه مهارت‌های مثبت(حال خوش زندگی) و با هدف حفظ و ارتقای سلامت روحی و روانی مربیان و اعضای کانون در شرایط بحرانی کرونا و توانمندسازی مربیان با شناخت مهارت‌های مثبت و به‌کارگیری آن در فعالیت‌های فرهنگی- هنری کانون برنامه‌ریزی و اجرا شد.

استان فارس در این وبینار میزبان افسون امینی مدیر کل آفرینش‌های فرهنگی کانون و سیده نسرین سجادیان، مدیر کل آموزش و پژوهش بود.

زهرا افتخاری، مدیر کل کانون فارس در این ارتباط ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام از مربیان استان برای فعالیت‌های جهادی و داوطلبانه در پیک امید مجازی تقدیر کرد.

افتخاری در بخش دیگر سخنانش گفت: کودک و نوجوان با مشاهده رفتار و هیجانات بزرگ‌سالان احساسات خود را مدیریت می‌کنند. مثبت‌اندیشی، اضطراب را کاهش می‌دهد؛ بر همین اساس لازم است درباره ویروس کرونا مثبت فکر کنیم تا افکار منفی باعث ایجاد استرس و اضطراب، کم شدن انرژی و خستگی نشود.

مدیر کل کانون فارس افزود: توصیه این است که همیشه به سمت احساس‌های خوب گرایش داشته باشیم و به این بیندیشیم که چگونه حالمان را خوب نگه داریم و از مواردی که سلامت روان را تحت الشعاع قرار می‌دهد دوری کینم.

کارشناسان فرهنگی، مربیان مسوول و مربیان فرهنگی کانون فارس 20 اردیبهشت 1399 مخاطب این برنامه بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =