مربیان، پایگاه پیک امید را ببینند تا محتوای تکراری تولید نشود

افسون امینی، مدیر کل آفرینش‌های فرهنگی کانون کشور در اولین وبینار هم‌اندیشی مربیان مسوول و مربیان فرهنگی کانون فارس گفت: مربیان با مراجعه به پایگاه پیک امید مجازی و مشاهده محتواهای تولیدی از تولید محتوای تکراری دوری کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس، افسون امینی، مدیر کل آفرینش‌های فرهنگی کشور که میهمان وبینار «حال خوش زندگی» کانون فارس بود به مربیان و کارکنان کانون فارس خدا قوت گفت و به پرسش‌های مربیان پاسخ گفت.

امینی از خدمات جهادی و متنوع فرهنگی، هنری و ادبی که توسط مربیان کانون در قالب پیک امید مجازی تهیه شده تقدیر کرد و گفت: تلاش و تولید محتوا در پیک امید مجازی کاملا داوطلبانه و با مشارکت دلخواه مربیان شکل گرفته و ارتباطی به حقوق و مزایا ندارد.

مدیر کل آفرینش‌های فرهنگی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دستورالعمل برگزاری فعالیت‌های مجازی گفت: شیوه‌نامه حاضر بر اساس نظرخواهی از کل همکاران کشور تدوین شده است و لازم است گروه‌های مختلف طبق شیوه‌نامه ایجاد شوند.

او اضافه کرد: لازم است در مراکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی برای فعالیت‌های فرهنگی، گروه‌های مجازی به تفکیک دختر و پسر تشکیل شود و مربیان در همین گروه‌ها با اعضا در ارتباط باشند و به ارائه فعالیت بپردازند.

امینی مهم‌ترین دلیل پخش نشدن برخی محتواهای تولیدی در فضای مجازی را حجم بالای تولیدات و نیروی کم برای بررسی آنها برشمرد و گفت: بسیاری از آثار به‌ویژه در بخش اوریگامی و کاردستی تکراری هستند و انتظار می‌رود مربیان پیش از ارسال اثر، آثار منتشر شده در سایت پیک امید را رؤیت کنند تا محتوای تکراری تولید نشود.

مدیر کل آفرینش‌های فرهنگی کانون، زاویه نامناسب دوربین، ملزومات حاشیه‌ای استفاده شده در فیلم‌ها، استفاده از زیورآلات، پوشش نامناسب دست و صدای نامناسب انتخاب شده در کلیپ‌ها را از دیگر عوامل موثر در کنار گذاشتن بسیاری از آثار عنوان کرد.

امینی در پایان گفت:  مراکز تا زمانی که از سوی ستاد مدیریت بحران کرونا اعلام نشود تعطیل است.

اولین وبینار هم‌اندیشی مربیان مسوول و مربیان فرهنگی کانون فارس با عنوان کارگاه مهارت‌های مثبت(حال خوش زندگی) و با هدف حفظ و ارتقای سلامت روحی و روانی مربیان و اعضای کانون در شرایط بحرانی کرونا و توانمندسازی مربیان با شناخت مهارت‌های مثبت و به‌کارگیری آن در فعالیت‌های فرهنگی- هنری کانون و با حضور دکتر محمود گلزاری بیست اردیبهشت ۱۳۹۹ در شیراز برگزار شد.

کارشناسان فرهنگی، مربیان مسوول و مربیان فرهنگی کانون فارس میزبان این وبینار بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =