فعالیت‌های پیک امید مجازی کانون استان تشریح شد

مدیر کل کانون استان خراسان جنوبی صبح روز شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ با واقعی مدیر کل آموزش و پرورش استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، طاهره حمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری استان در دیدار با محمد علی واقعی مدیر کل آموزش و پرورش استان به تشریح فعالیت‌های  پیک امید مجازی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان  پرداخت و در این خصوص گفت:  با توجه به تعطیلی مدارس و نیز تعطیلی فعالیت‌های مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و افزایش زمان فراغت کودکان و نوجوانان، اقدامات فرهنگی در زمینه کاهش استرس و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و همچنین  با توجه به تاکیدات معاون فرهنگی کانون در این خصوص، برنامه‌ها و فعالیت‌هایی برای تولید محتوای فرهنگی و انتشار آن در فضای مجازی جهت پر کردن مفید اوقات فراغت کودکان و نوجوانان  توسط اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی درقالب پیک امید مجازی کانون شروع شد.

وی افزود، در این خصوص تا کنون بیش از ۷۰۰ محتوای فرهنگی توسط مربیان کانون در قالب معرفی کتاب ، آموزش کاردستی، اوریگامی، نقاشی، قصه گویی و ... تولید شده است که در بستر پیام رسان سروش و همچنین پورتال کانون به آدرس omid.kpf.ir  به صورت  روزانه در دسترش مخاطبان قرار می گیرد.

حمیدی در بخشی دیگر از سخنان خود به برگزاری آنلاین کلاس‌های کانون زبان اشاره کرد و گفت: از امروز ۲۰ اردیبهشت ماه کانون زبان ایران «شعبه آنلاین» خود را راه‌اندازی کرده است و علاقه مندان  بیشتری می توانند در تمامی نقاط استان از کانون زبان مجازی در بحث فراگیری زبان انگلیسی و زبان‌های خارجی غیر انگلیسی  نیز بهره مند شوند.

 در ادامه این دیدار محمد علی واقعی مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز برآیند کار کانون را مثبت ارزیابی کرد و گفت: نقش کانون نقشی پر رنگ و اثر گذار به ویژه در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی در بین کودکان ونوجوانان است.

واقعی از فعالیت‌های کانون در پیک امید مجازی نیز تقدیر کرد و افزود، محتواهای منتشر شده در پیک امید مجازی کانون علاوه بر اینکه به روند آموزش رسمی دانش آموزان در این ایام خاص کمک می کند باعث ایجاد روحیه نشاط در کودکان ونوجوانان و کاهش استرس‌های ناشی از شیوع بیماری کوید ۱۹ در خانواده‌ها شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =