درخشش اعضای کانون پرورش فکری استان اصفهان در مسابقه بین‌المللی نقاشی نوازاگورا کشور بلغارستان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: دو عضو کانون پرورش فکری مراکز کوشک و قهدریجان در مسابقه بین‌المللی نقاشی نوازاگورا کشور بلغارستان موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، دکترسید محمد قلمکاریان با بیان این خبر اظهار داشت: بیست ‌و یکمین مسابقه بین‌المللی نقاشی نوازاگورا کشور بلغارستان در سال ۲۰۱۹ با موضوع «آزاد» برگزار گردید. از بین ۳۲۱۸ اثر از ۳۹ کشور جهان ۱۵ کودک و نوجوان ایرانی دیپلم افتخار این مسابقه را کسب کردند که در بین آن‌ها نام هشت عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌چشم می‌خورد.

وی ادامه داد: فاطمه جوانمردی ۱۲ ساله از مرکز قهدریجان و زهرا نوشانی ۸ ساله از مرکز کوشک  توانستند با آثار زیبایی که خلق کردند در این مسابقات بدرخشند و بار دیگر ثابت کنند که کودکان و نوجوانان با استعداد اصفهانی در هنر نیز سرآمد هستند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان افزود: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، به زودی در مراسمی از این هنرمندان تجلیل و تقدیر خواهد کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =