کد خبر: 297070
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
سرپرست کانون زبان مازندران تعیین شد

با حکمی از سوی رییس کانون زبان ایران، مجتبی ولی‌پور به عنوان سرپرست کانون زبان استان مازندران تعیین شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، آیین تکریم و معارفه مدیر کانون زبان استان با حضور رضا لیاقی مشاور رئیس در امور استان‌ها، مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران، معاونین و مسوولان کانون پرورش و کانون زبان استان برگزار شد.

مشاور رییس کانون زبان ایران در این آیین با تکریم از زحمات و خدمات سید مرتضی آصفی، تصدی وی در مسوولیت دو ساله مدیریت کانون زبان در مازندران را در توسعه علمی و مدیریتی امور زبان مهم عنوان کرد.

لیاقی هم‌چنین ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیر کل کانون پرورش استان در ارایه مکان اداری و پشتیبانی‌های سازمانی از کانون زبان  بر نقش دوسویه این دو کانون در رشد و تحقق اهداف سازمانی هر یک تاکید کرد.

وی سوابق اجرایی مجتبی ولی‌پور در امور زبان را عامل اصلی واگذاری سرپرستی این مسوولیت  به او عنوان کرد و با تاکید بر خلق فکر و ایده جدید اظهار داشت: تعامل، همکاری و توجه به کارکنان استان، ایجاد انگیزه و توجه به خرد جمعی و بهره‌گیری از نظرات مدرسان و صاحب‌نظران، اطلاع رسانی موثر و کسب اعتماد مخاطبان، مورد توجه و پیگیری سرپرست کانون زبان مازندران قرار گیرد.

مشاور رییس کانون زبان کشور در بخش دیگری از سخنان خود بر توجه به راه اندازی مراکز آنلاین اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز مخاطب امروز، در شهرهایی که شعبه کانون زبان وجود ندارد؛ دوره‌های آنلاین می تواند به توسعه امور زبان کمک شایانی نماید.

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران نیز در این آیین از زحمات و خدمات مدیر سابق کانون زبان در مازندران قدردانی نمود وضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید این کانون، اظهار کرد: تلاش شده است با نگاه حمایتی، فعالیت‌های کانون زبان در مازندران به سمت کیفی بخشی و توسعه اهداف سازمانی سوق یابد و دراین خصوص از هیچ حمایتی دریغ نشد.

اما  سید مرتضی آصفی، مدیر پیشین کانون زبان در مازندران ضمن سپاس از اعتماد مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران افزود: در طول دو سال مسوولیتش افتخارات موثری ایجاد شده است.

وی توجه به نظرات و انتظارات کارکنان و مدرسان کانون زبان، پاسخ‌گویی و ارتباط موثر با مراکز را بخشی از رویکرد دوران مدیرت خود عنوان کرد.

سرپرست کانون زبان مازندران هم با تقدیر از حسن اعتماد رییس کانون زبان کشور، ظرفیت زبان در مازندران را مهم عنوان کرد و افزود: کانون پرورش و کانون زبان دو مجموعه یکپارچه هستند که هر کدام بر هم موثرند و توفیق و مشکل هر یک بر دیگری اثر خواهد گذاشت.

مجتبیولی‌پور با مهمخواندن بهره‌برداری مردم از خدمات زبان در مازندران، تحقق انتظارات رییسکانون زبان ایران را مورد توجه قرار داد و خواستار حمایت مسوولان کانون زبان کشور از این استان شد.

در این آیین ضمن قرائت حکم رییس کانون زبان ایران، لوح سپاس از سوی رییس کانون زبان ایران و مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران به سید مرتضی آصفی تقدیم شد.

مجتبی ولی‌پور، پیش از این تجربه: مسوولیت مرکز آموزشی زبان در بابلسر،  معاونت کانون ز بان استان و معاونت اداری و مالی اداره کل کانون پرورش فکری مازندران را در کارنامه خود داراست.

گفتنی است: کانون زبان مازندران دارای نزدیک به 32 هزار و پانصد نفر زبان آموز، 593 مدرس و 153 کارمند است که به تعلیم و آموزش زبان‌های انگلیسی، فرانسه، عربی، ایتالیایی و اسپانیایی می پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =