کد خبر: 297084
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
بازدید 664
انجمن ادبی روشنا میزبان افسون امینی

ششمین جلسه مجازی انجمن ادبی روشنا با محوریت شعر با حضور افسون امینی شاعر، نویسنده ومدیر کل آفرینش های فرهنگی کانون روز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار شد


به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی این انجمن با حضور مدیر کل کانون ، معاون فرهنگی، کارشناس مسول ادبی و مربیان ادبی و۷۰ نفر از اعضای انجمن های ادبی استان برگزار شد.

در این نشست زهرا علی آقایی از مرکز فرهنگی هنری کانون نراق،فاطمه داودآبادی از مرکز فرهنگی هنری کانون داودآباد ،یاسمن سادات شریفی از مرکز ۲فرهنگی هنری کانون اراک ،تینا نگارشی از مرکزفرهنگی هنری کانون طراز ناهیدوزینب اکبری از مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 2خمین آثار خود را قرائت کردند .

مربیان و اعضا به نقد آثار پرداختند و  امینی هم با صبوری آثار اعضا را نقد کردند و درباره ی ساختار شعر، محور عمودی و انسجام درشعر ،توجه به وزن عروضی و آشنایی با هجاها،زبان و استفاده درست از کلمات و هماهنگی بین آنها و  انتخاب قالب اشعارصحبت کردند .
درپایان جلسه مسابقه بداهه سرایی شعر کلاسیک و  سپید با پیشنهاد ابیاتی از طرف  امینی برگزار شد و مربیان ادبی فاطمه آل طاهر، معصومه ملاپور و یاسمن سادات شریفی به عنوان برنده شناخته شدند و اینترنت رایگان به عنوان هدیه به این عزیزان تعلق گرفت.
گفتنی است افسون امینی در حال حاضر در کنار فعالیت های ادبی به عنوان مدیر کل آفرینش های فرهنگی کانون کشور خدمت می کند .
 امینی،شاعر، کارشناس ادبیات کودک ونوجوان ویکی از پایه گذاران کارگاه های ادبیات مرکز آفرینش های ادبی کانون است و مسئولیت این کارگاه ها را از سال ۱۳۷۶ تا سال ۱۳۸۱ برعهده داشت دبیری تحریریه مجله روشنان (نشریه تخصصی ادبیات کودک ونوجوان )دبیری تحریریه کتاب ماه کودک ونوجوان ،دبیری تحریریه مجله الفبا و دبیری و داوری جشنواره های مختلف از جمله سوابق وی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =