کد خبر: 297091
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
وبینار مربیان و مسئولین مراکز استان هرمزگان در حال برگزاری است.

گردهمایی مربیان و مربیان مسئول مراکز ثابت، سیار و پستی از ۲۰ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۹ این ماه ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، گردهمایی مربیان و مربیان مسئول مراکز ثابت، سیار و پستی از ۲۰ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۹ این ماه ادامه دارد.  
در آیین افتتاحیه این وبینار که با حضور افسون امینی مدیر کل آفرینش های فرهنگی کانون برگزار شد، واحدهای فرهنگی هنری و ادبی گزارشی از عملکرد مراکز در حوزه های تحت نظارت خود ارائه دادند.


در این گردهمایی افسون امینی ضمن تقدیر از حضور پر شور و داوطلبانه مربیان استان هرمزگان در امداد مجازی پیک امید، توضیحاتی در خصوص مراحل مختلف درج فعالیت ها و تولیدات مربیان در پیک امید ارائه نمود.
مدیر کل آفرینش های فرهنگی ضمن اشاره به کثرت آثار رسیده به ستاد پیک امید، به تشریح چگونگی تولید محتوای مناسب پیک امید شامل انتخاب نوع فعالیت، نحوه ارائه، مدت زمان فیلم، کیفیت فیلمبرداری، زاویه مناسب دوربین و ... پرداخت.
افسون امینی به منظور ارتقا کیفیت آثار و جهت پرهیز از انجام و ارسال فعالیت های تکراری، مربیان و کارشناسان را به رصد دقیق تر سایت پیک امید دعوت کرد.
وی همچنین چگونگی تشکیل گروههای مجازی به منظور برگزاری کارگاه های فرهنگی هنری ادبی را تشریح کرد و افزود: فعالیت این گروهها با رعایت کامل تفکیک سنی و جنسیتی صورت پذیرد.


امینی با تاکید بر نظارت دقیق مسولین مراکز بر فعالیت های مجازی گروههای مختلف مرکز طبق شیوه نامه ارسالی از ستاد، از کارشناسان خواست در قالب میهمان از گروهها مجازی استان بازدید کنند.
در این گردهمایی همچنین ناهید سلیمانی احمدی ضمن قدردانی از حضور مدیر کل آفرینش های فرهنگی در این وبینار، گزارش مفصلی از فعالیت های مراکز استان از زمان شیوع ویروس کرونا ارائه کرد.
سلیمانی همچنین با اشاره به پیش بینی برنامه های سال ۱۳۹۹ افزود: فعالیت برای کودکان و نوجوانان عزیزمان تعطیل بردار نیست و مربیان و کارشناسان پر تلاش استان در این ایام که زمینه حضور اعضا در مراکز فراهم نیست، با حساسیت بیشتری به غنی سازی اوقات فراغت اعضا می پردازند.
در ادامه این وبینار در جلسه ای تخصصی، عملکرد سال ۹۸ و پیش بینی برنامه های سال ۹۹ مرکز فراگیر بندرعباس و مجتمع آفرینش_مرکز تخصصی علوم _ با حضور کارشناسان کانون مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه وبینار، روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه مراکز شماره ۲ بندرعباس، مرکز تخصصی سفال، مراکز ثابت و پستی میناب، مرکز قشم، ابوموسی و هرمز با کارشناسان جلسه داشتند.
شایان ذکر است در اخرین روز این گردهمایی مجازی فعالیت های مراکز بنادر جاسک و لنگه و مرکز سیریک مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =