کد خبر: 297095
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
بازدید 812
آغاز به کار انجمن های مجازی فرهنگی، هنری و ادبی

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان بوشهر در راستای پیشبرد راهبردهای مدیر عامل و همچنین اهداف ارزشمند معاونت فرهنگی اقدام به تشکیل و راه اندازی انجمن های فرهنگی، هنری و ادبی نموده است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در راستای پیشبرد راهبردهای مدیر عامل و همچنین اهداف ارزشمند معاونت فرهنگی اقدام به تشکیل و راه اندازی انجمن های فرهنگی، هنری و ادبی نموده است. این انجمن ها در بخش فرهنگی شامل قصه گویی شاخه استان بوشهر، محیط زیست و نقالی است که به صورت یک بار در هفته در ساعت و زمان خاص از پیش تعیین شده به صورت مجازی برگزار می گردد.
همچنین انجمن های هنری شامل ۴ فعالیت عکاسی، سرود، انیمیشن و نمایش و انجمن های ادبی شامل ۲ فعالیت شعرسرایی وداستان نویسی نموده است؛ که در هر ۱۵ روز تشکیل جلسه خواهد داد.
گفتنی است، این نشست با توجه به شرایط پیش‌آمده بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری انجمن ها به‌صورت حضوری، باهدف جذب و پایدارسازی اعضا و نیز توانمندسازی آنان برای نخستین‌بار در استان بوشهر به صورت غیر حضوری و از طریق دنیای مجازی برگزار خواهد شد.
طبق برنامه ریزی های انجام شده هرانجمن یک الی دوساعت در زمانهای تعیین شده برای اعضا دختر و پسر برگزار می گردد. ضمن اینکه موضوعات متنوعی برای هر انجمن در نظر گرفته شده ومقررشده است که برای هر جلسه مجازی این انجمن ها از یک مهمان واستاد متخصص و نام‌آشنای کشوری برای هدایت وتدریس مجازی دعوت شود که بصورت حرفه ای وتخصصی به هدایت اعضا بپردازد.
رسولی مدیرکل استان بوشهر در خصوص تشکیل انجمن های مجازی گفت:شرایط پیش آمده کرونایی نباید مانع از آموزش دیدن کودکان و نوجوانان ما شود . 
ایشان افزود کانون پرورش فکری همواره در پی توانمندسازی اعضای کودک و نوجوان خود بوده است تا بتواند آنها را افرادی دانا و توانا بار بیاورد و اکنون که اشاعه یافتن ویروس کرونا ما را در شرایط خاصی قرار داده است باید رویکرد خود را در مواجه با این مشکل تغییر دهیم  و  برگزاری آموزش ها به صورت مجازی در واقع یک تغییر رویه است برای اینکه روال آموزش دادن و پرورش یافتن کودکان و نوجوانان این استان متوقف نشود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =