کد خبر: 297103
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
بازدید 1148
ویژه برنامه های شهادت امام علی (ع ) و شب های قدر درمراکزکانون لرستان

مراکزفرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان به مناسبت لیالی قدر و ایام سوگواری ضربت خوردن وشهادت حضرت علی(ع) برنامه های مختلفی را با شرکت کودکان ونوجوانان در فضای مجازی اجراکردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان:  هم زمان با ایام ضربت خوردن و شهادت امام علی (ع) و شب های قدر و نزول قرآن ویژه برنامه های متنوعی به منظورمعرفی شخصیت و زندگی مولای متقیان حضرت علی(ع)، معرفی واقعه شهادت ایشان از سوی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان در فضای مجازی برگزار شد.
به همین مناسبت مرکزکانون شهرستان الشتر با همکاری مربی فرهنگی مرکز شماره ۲خرم آباد، با برنامه ریزی و ارسال فراخوان برای اعضای مرکز به صورت مجازی ویژه برنامه ای را اجرا کردند.
براساس این گزارش: معرفی کتاب زندگانی حضرت علی علیه السلام و معرفی شخصیت ایشان، معرفی نهج البلاغه، تعداد نامه ها و حکمت ها آن و وصایای حضرت و معرفی فضایل شب‌های قدر و اعمال این شبها توسط مربیان در گروه های مجازی تشریح شد.
همچنین قصه گویی با عنوان «قصه شبنم و آفتاب» در وصف امیرالمومنین به صورت مجازی اجراشد وشعر خوانی نیز، به صورت مجازی ابتدا توسط مربی و پس از آن توسط اعضا درفایلهای صوتی، ضبط و درگروه به اشتراک گذاشته شد که می توان به شعر معروف: علی ای همای رحمت ... اشاره کرد.
این درحالی است که عکس های سفره افطار و نذری ها و شب زنده داری لیالی قدر توسط مربیان و بچه ها در گروه مجازی به اشتراک گذاشته می شود.
گفتنی است: این برنامه ها با هدف آشنا کردن اعضا با فواید روزه داری، معرفی زندگی و واقعه شهادت امام علی(ع) و شب های قدر از 20 تا 27 اردیبهشت ماه 1399 اجرا خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =