کد خبر: 297104
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
سومین عشق آفرینی به سبک انجمن ادبی در فضای مجازی

وعده ی دیدار.... زمان: ساعت شش عصر روز یکشنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه سال 1399 ماه شاعران و نویسندگان ماهی که عطر گلهایش بوی بهشت میدهد مکان: فضای مجازی

 شخصیت ها:گروهی 40 نفره، عاشق واژه هایی که  داستان می شوند و در سایه سار  شعور  شعر می آفرینند گردهم آمده اند تا سومین نشت انجمن ادبی خود در این ایام قرنطینه را بر گزار کنند. برای برگزاری این محل ادبی، تمرین کردیم، قلم زدیم نوشتیم نخ واژه ها را در رؤیا هایمان به رنگین کمان روزهای بارانی گره  زدیم .

دستهایمان را شستیم و باعطر  گل های بهاری ضد عفونی کردیم، دست به دست هم دادیم ودر جمعی پر از مهربانی  گردهم آمدیم  تا داستانهایی را که با دل  نوشته بودیم  بر دل دوستانمان  بنشیند  و آنها که ما را در بوته نقد محک می زنند چیزی برای عیاری و سنجیدن  داشته باشند.

 دو لبه ی تیغ جراحی خوب و بد و هزاران چون و چرای  فضای مجازی  فاصله‌ ها را در نوردید و به  ایجاز  مهر عشق آفرین شد.

وانجمن ادبی رازاوه (آفرینش) این بار در جغرافیایی به وسعت ایران  باهمراهی مربیان و اعضای قلم به دست  از تمامی استان کردستان همراه با نسیم اردیبهشتی اورامانات و کوههای سرسبز و پرغرور  ومهمان نواز در عصر ی بدون عطر محلی نان دست پخت دخترکان پاچین پوش اما پر تلاش خطه ی  سرسبزکردستان به میزبانی مردی از البرز رفت و در  نوک قله ی کوه آبیدر  نغمه های مهربانی و مهمان نوازی  سرداد  و به تماشای مشق  عشق دوستان خودنشست.

علی خانمرادی با کوله باری از تجربه و رزومه ای پر بار که خود دست ی بر آتش نوشتن دارد و شعله های سرکش درونش را با ریختن واژه های ناب و آبی بر کاغذی از جنس سبز نوشتن مهار می کند ودر مجله ها ی زیادی قلم می زند  اوکه جوانی خوش آتیه و با اندیشه است  صدر نشین  این  محفل گرم ادبی شد تا پرچمدار فتح قله ی نقد آثار اعضای نوجوان دختر استان کردستان باشد .

علی خانمرادی در حالیکه  چتر بارانی  واژه های  مهربانی  را بر سر گرفته بود زیر هوای بارانی و همراه با صدای دلنشین اثر های اعضا قدم به قدم راه رفت تا همراه با نم نم بارانی واژ ه ها در باغ کلمات بذر تجربه بکارد و از خاطره های نوشتن خود و یاد آوری نکته های ریزی از اصول اولیه ی داستان گلستانی از تجربه های ناب قلم فرسایی را به ما هدیه دهد .

وی ضمن تشکر از کارشناسان استان کردستان به خصوص کارشناس و مربیان ادبی  به اعضا یاد آورشد تا قدر این دغدغه های شیرین را بداند و خاطر نشان کرد که این داستانها که امروز نقد شد جرقه هایی از حضور بارانی  اعضا در آسمان  ادبی کشورمان  را می داد و رنگ  آبی و سبز واژ ه های داستانی  نشان از استعداد هایی  که می توانند در صورت تلاش و همراهی خودشان با فضای مطالعه و نوشتن به فتح  پرافتخار  قله داستانی کشور برسند و پرچم سبز  کلماتشان  را بر بلندای  نشر کتابهایشان ببینیم و ابراز امیدواری کرد که  استان کردستان  شاهد نویسنده های خوبی در آینده خواهد بود تا قدم زدن در   گلستانی از رویا هایی به بلندای آفتابگردان و گرمای دوبارا خورشید بدرود

این ایام یاد آور شد که بار دیگر فرهنگ و هنر و ادب پیروز میدان و چون همیشه کتاب یار مهر بان است....

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =