تاکید مجدد بر اجرای راهبردهای مدیر عامل و اهداف معاونت فرهنگی کانون کشور

چهارمین جلسه شورای فرهنگی کانون خراسان جنوبی با هدف تاکید مجدد بر اجرای راهبردهای مدیر عامل و اهداف معاونت فرهنگی و همچنین بررسی روند برگزاری جلسات انجمن ها و گروه‌های مجازی مراکز کانون استان، تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در ابتدای سخنان خود در چهارمین  جلسه شورای فرهنگی کانون استان که هم‌زمان با ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ در محل اداره کل کانون استان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت امیر المومنین امام علی (ع) از شبهای قدر به عنوان فرصتی بسیار مغتنم برای استغفار و ارتباط با معبود و  ایامی که تقدیر یک سال انسان در آن رقم می‌خورد یاد کرد.

مدیر کل کانون استان  طبق روال جلسات شورای فرهنگی به معرفی چند جلد کتاب از انتشارات کانون پرداخت و با تاکید بر پیشبرد راهبردهای مدیر عامل و همچنین تشریح مجدد اهداف معاونت فرهنگی کانون ادامه داد، مراکز کانون از ششم خرداد ماه  با رعایت تمامی پروتکل ها و دستور العمل‌های بهداشتی فعالیت خود را بدون حضور اعضا و به منظور تولید محتوا و ارائه خدمات در گروه‌های مجازی ایجاد شده آغاز خواهند کرد.

رئیس شورای فرهنگی کانون استان با تاکید بر تمرکز بر مهرواره های ملی و کشوری خواستار پیگیری به منظور حضور فعال‌تر اعضای کانون در این مهرواره ها شد.

در ادامه‌ی این جلسه گزارشات مربوط به انجمن‌های مجازی برگزار شده در استان ، و شروع به کار گروه‌های مجازی در مراکز استان توسط کارشناسان فرهنگی ، هنری و ادبی ارایه و روند فعالیت گروه های مراکز به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =