کد خبر: 297143
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
اولین نشست مجازی انجمن هنرهای تجسمی کانون خوزستان برگزار شد

واحد کارشناسی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان اولین نشست انجمن هنرهای تجسمی کانون خوزستان در سال ۱۳۹۹ را مجازی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، اولین جلسه انجمن هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان«سه رخ»، با حضور مدیرکل و جمعی از مربیان هنری کانون استان خوزستان، نمایندگان انجمن هنرهای تجسمی رویای یک گلدان، انجمن خوشنویسی سرمشق، انجمن خوشنویسی کلک خیال، انجمن عکاسی روزنه و اعضای دختر نوجوان کارگاه‌های هنری مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به صورت مجازی برگزار شد.
در این نشست اهداف برگزاری انجمن‌های هنرهای تجسمی تشریح شد و نوجوانان شرکت کننده با مفاهیم بنیادی و اساسی هنرهای تجسمی و شاخه‌های هنری آن در قالب پرسش و پاسخ آشنا شدند.
در ادامه نمایندگان انجمن‌ها هر یک با ارائه کلیپ به معرفی انجمن تحت مدیریت خود پرداختند.
در این نشست مربیان کانون هم‌چنین اعضا را با مفهوم نقاشی و عناصر کاربردی چون بافت، ریتم، تعادل و ترکیب بندی آشنا کردند. 
 نمایندگان انجمن‌های عکاسی، سفال و خوشنویسی کانون خوزستان، در بخش دیگر این نشست به بیان اصول و مفاهیمی در رابطه با ارتباط شاخه‌های مختلف هنرهای تجسمی و اشتراک آن‌ها با یکدیگر پرداختند.
اولین نشست انجمن هنرهای تجسمی کانون خوزستان با برگزاری کارگاه مجازی هنری با موضوع نقاشی روی سطوح متفاوت و ایجاد بافت به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =