کد خبر: 297158
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
بازدید 742
ارکان قصه گویی بررسی شد

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان بوشهر درراستای تحقق اهداف راهبردهای مدیر عامل محترم کانون اولین جلسه مجازی انجمن قصه گویی شاخه استان بوشهر را بعنوان افتتاحیه مجازی با حضور بیش از ۱۵۰عضو نوجوان دختر، مربیان و نیز افراد آزاد برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان بوشهر، درراستای تحقق اهداف راهبردهای مدیر عامل محترم کانون اولین جلسه مجازی انجمن قصه گویی شاخه استان بوشهر را بعنوان افتتاحیه مجازی با حضوربیش از ۱۵۰ عضو نوجوان دختر، مربیان و نیز افراد آزاد برگزار نمود. در این دورهمی مجازی با دعوت از الهام دارابی به موضوعات علمی با عنوان ارکان قصه گویی با ارائه فایل های صوتی و تصویری پرداختند.

شایان ذکر است این گروه آموزشی که می‌تواند به عنوان مرجعی علمی و یاری دهنده به مربیان ، والدین و اعضا عمل کند می‌تواند منشأ خدمات بسیاری در زمینه قصه و قصه گویی مخصوصا در حوزه ادبیات عامه یا فولکلور باشد. قصه گویی باعث افزایش سطح هوش اجتماعی در افراد مخصوصا کودکان خواهد شد و نقشی اساسی در شکل دهی به شخصیت آنها دارد.

در ابتدای شروع این دورهمی مجازی مهشید جهازی کارشناس مسئول امور فرهنگی و هنری استان مهمان انجمن قصه گویی مجازی را معرفی و مقدمه ای از قصه گویی و موضوع علمی آن را بیان کردند. سپس سمیه رسولی مدیر کل استان بوشهر ضمن خیرمقدم و پیشینه قصه گویی در این استان به نکات مهمی بخصوص قصه های بومی و فولکوریک این استان اشاره نمودند.

این انجمن مجازی در تاریخ ۹۹/۰۲/۲۷ از ساعت ۱۳ الی ۱۴ با ارتباط  دو طرفه بین اعضاء و مربیان با مشارکت حداکثری آن انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =