اهدای بسته‌های کمک معیشتی و فرهنگی به اعضای و خانواده‌ها در زاهدان

اهدای بسته‌های حمایتی به اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان و خانواده‌های آنان با همکاری واحد بسیج و مشاور امور بانوان کانون استان در زاهدان صورت گرفت

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، تعدادی بسته‌ی کمک معیشتی به اعضای کانون و خانواده‌ها در زاهدان اهدا شد.

مدیرکل کانون در این رابطه گفت: در این روزها، که ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها را متوقف کرده و یا از رونق انداخته، بسیاری از انسان‌های شریف در تامین نیازهای اولیه زندگی دچار مشکل شده‌اند و از طرفی طبع بلند آنان اجازه‌ی ابراز این مشکل اساسی را نمی‌دهد؛ در این شرایط وظیفه‌ی دیگر هم‌وطنان است تا به یاری آنان بشتابند.

معصومه هادی در ادامه افزود: بر همین اساس همزمان با روزهای ماه مبارک رمضان و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح کمک مومنانه و تاکید مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به همت بسیج کانون و با پیگیری مشاور امور بانوان کانون استان به منظور تامین بخشی از نیازهای زندگی خانواده‌های اعضا، بسته‌ی کمک معیشتی و فرهنگی تامین و در شب بیست‌وسوم ماه رمضان به جامعه‌ی هدف اهدا شد.

این ۸۵ بسته، که به ارزش ۲۰ میلیون تومان با کمک همکاران و تعدادی از نیکوکاران تهیه شد، شامل برنج، روغن، گوشت، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و لوازم تحریر بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =