کد خبر: 297182
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
بازدید 753
بازدید مدیرکل کانون استان همدان از کانون زبان ایران شعبه همدان

بهناز ضرابی‌زاده به اتفاق معاون و دو تن از کارشناسان فرهنگی از ساختمان کانون زبان بازدید کرد و در جریان کمبودهای این مرکز آموزشی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده ضمن بازدید دو ساعته خود از این مرکز آموزشی، پای درددل همکاران این مرکز نشست. در خلال این نشست، رضا صابونچی مدیر کانون زبان ایران شعبه همدان از افتتاح آموزش‌های آنلاین کلاس‌های کانون زبان خبر داد و یادآوری کرد، کانون زبان ایران با قدمت ۹۰ ساله، در پی خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زبان‌آموزان خود است. وی ضمن تشکر از مدیرکل کانون، درخواست‌هایی را نیز از وی داشت.
بهناز ضرابی‌زاده در این نشست ضمن تشکر از همکاران کانون زبان، آن‌ها را همکاران صدیق و تلاش‌گر مجموعه کانون پرورش فکری خطاب و ابراز امیدواری کرد، در حد توان نسبت به مرتفع کردن مشکلات کانون زبان تلاش خواهد کرد.

لازم به ذکر است کانون زبان شعبه همدان در یک ساختمان استیجاری در ۳ طبقه و با هشتصد و پنجاه زبان‌آموز مشغول خدمات‌رسانی به زبان‌آموزان است. در کانون زبان همدان زبان‌های انگلیسی و آلمانی در دو سطح کودک و بزرگسال توسط اساتید نخبه و توانمند تدریس می‌شود و هم‌چنین با انتخاب و جذب مدرس در رشته زبان فرانسوی در حال جذب زبان‌آموز و تشکیل کلاس فرانسه است و تدریس این زبان نیز در آینده‌ایی نزدیک آغاز می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =