کارشناس روابط عمومی کانون کردستان رتبه برتر روابط عمومی های استان کردستان را کسب کرد

کارشناس روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در مراسمی که دیروز در استانداری کردستان برگزار شد به عنوان برتر انتخاب و تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، دیروز دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط‌ عمومی‌ که با حضور بهمن مرادنیا استاندار استان کردستان و دیگر مدیران ارشد استان و مدیران روابط عمومی های استان برگزار شد از قدریه محمودی کارشناس روابط عمومی کانون استان کردستان به عنوان روابط عمومی برتر با اهدای لوح تقدیرتوسط استاندار کردستان تجلیل به عمل آمد.

بنابراین گزارش، در این لوح آمده است، بدون تردید روابط عمومی به عنوان عنصر اصلی در عرصه سیاست گذاری های کلان نظام و هدایت سازمان ها جایگاه ویژه ای دارد و از آنجا که کارکردشان به مثابه آیینه ی روشن هر دستگاه است، امروزه به رکن مهمی از ابزار عملکرد سازمان تبدیل شده است.

روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را فرصت مغتنمی شمرده تا ضمن تبریک این روز به شما که از فعالین این حوزه می باشید، از تلاش های مستمر و تاثیرگذارتان به عنوان روابط عمومی برتر تقدیر و تشکر نمایم.

امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری"مدظله العالی"به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده بتوانید همچون گذشته با استفاده از تجربیات گرانبهای خویش در تببین و تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید اهتمام ورزیده و کماکان در عرصه دستیابی به اهداف متعالی موفق و موید باشید، توفیات روزافزون شما را از درگاه ایزدمنان خواستارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =