برگزاری مجازی اولین جلسه انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری استان اصفهان با هدف خلق ایده

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: اولین جلسه انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، دکترسید محمد قلمکاریان با بیان اینکه همواره دغدغه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حفظ سلامت کودکان و نوجوانان و همچنین ادامه روند برنامه های آموزشی، علمی، فرهنگی و هنری برای آینده سازان میهن اسلامی است اظهار داشت: باتوجه به برگزار نشدن  برنامه ها و دوره های آموزشی کانون پرورش فکری به دلیل شیوع بیماری کرونا مقرر شده تا اولین جلسه انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان در سال جدید،این کلاس ها به صورت مجازی برگزار شود.

وی ادامه داد: اولین جلسه مجازی انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان با  موضوع خلق ایده و انتخاب نمایشنامه در روز پنجشنبه ۱ خردادماه از ساعت 11 الی 12 با حضور آقای علی رضا آقایی نویسنده و کارگردان تئاتر برگزار می شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه به اهداف این انجمن اشاره کرد و گفت: انجمن های کانون، فضایی را برای نوجوانان فراهم آورده تا علاوه بر بروزرسانی توانمندی‌های اعضاء این انجمن زمینه برای کسب تجربه برای همه ی اعضا فراهم شود.

 وی اضافه کرد:همچنین تقویت اندیشه‌ ورزی در نوجوانان با ایجاد امکان بیان نقطه نظرات‌ و بهره‌مندی از پیشنهادات دیگر اعضا از دیگر اهداف جلسات  انجمن های هنری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =