مسابقه استانی «سَرو قامتان» درکانون لرستان برگزارمی شود

مسابقه استانی «سَرو قامتان» به مناسبت سوم خرداد (سالروز آزادسازی خرمشهر) و هفته دفاع مقدس از سوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان برگزار می شود

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون لرستان، مدیرکل کانون لرستان گفت: آزادی خرمشهر جلوه‌ای از معجزه‌ الهی به نمایش گذاشت و نشانگر قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی بود.
وی بااشاره به پیام رهبرکبیرانقلاب اسلامی امام خمینی(ره) که می گویند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد» عنوان داشت: درسالروز سوم خرداد سالروزفتح خرمشهر، روزمقاومت، ایثار وپیروزی وهفته دفاع مقدس یاد وخاطره‌ شهیدان والا مقام وسرافراز جنگ تحمیلی را گرامی می‌داریم.
محمدجوادمحمدی افزود: به مناسبت سوم خرداد (سالروز آزادسازی خرمشهر) و هفته دفاع مقدس، مسابقه استانی «سَرو قامتان» از سوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: فراخوان این مسابقه درفضای مجازی برای شرکت همه اعضای مراکز کانون و آموزشگاه ها منتشر شده است.
محمدی اظهارداشت: مسابقه استانی «سَرو قامتان» در قالب قصه گویی(صوتی و تصویری)، متن ادبی و نقاشی با موضوع: «اگر آن روزها بودم...» برگزار می شود و شرکت کنندگان تا هفتم خردادماه1399 فرصت دارند تا آثار خود را ارسال کنند.
گفتنی است: شرکت کنندگان می توانند از قصه گویی های تصویری، فیلم 5 دقیقه ای به صورت افقی و قصه گویی صوتی، حداکثر 5 دقیقه با کیفیت صدای مطلوب و از آثارهنری عکس با کیفیت بالا و فرمت jpg گرفته و به آدرس پیام رسانهای سروش وتلگرام به شماره:   09372904556  ارسال نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =