اولین نشست مجازی انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری گلستان برگزار شد

اولین نشست مجازی انجمن قصه‌گویی کانون گلستان با موضوع: «چرا قصه می‌گوییم؟» با حضور معاون فرهنگی، کارشناسان، مربیان و نوجوانان عضو انجمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این کارگاه مجازی که با هدف بیان فواید قصه‌گویی، تمرین و یادگیری بیشتر مربیان و اعضای انجمن قصه‌گویی کانون و توانمندسازی آنان، برنامه‌ریزی شده است، روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۹، ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰  برگزار شد.

به گفته‌ی مریم آریافر، مسئول انجمن قصه‌گویی استان؛ این دورهمی مجازی با حضور بیش از ۱۴۰نفر از اعضای نوجوان برگزار شد، که در آن مواردی مانند اهمیت قصه و قصه‌گویی، تفاوت بین قصه و افسانه، تاثیر قصه‌گویی در کودکان و... مطرح شد.

گفتگوی‌های دوطرفه اعضا، تصمیم گیری در مورد نحوه برگزاری و موضوع جلسه بعدی، از دیگر مواردی بود که در این دورهمی عنوان شد.

گفتنی‌است در این روزها که به دلیل شیوع ویروس کرونا مراکز فرهنگی هنری کانون گلستان در تعطیلی به‌سر می برند، رونق فعالیت‌های مجازی، ظرفیت استفاده از آن را به انجمن‌ها و کارگاه‌ها اضافه کرده که برگزاری جلسات مجازی و کاربردی با حضور کارشناسان و مهمانان مطرح کشوری و استانی از اولویت‌های مهم کانون بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =