گردهمایی مجازی کارشناسان با مربی مسئولان کانون کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

مربی مسئولان مراکزفرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، با موضوع تشکیل گروه‌های مجازی و برنامه ها و سیاست های سال ٩٩ و چگونگی ارایه‎ی فعالیت‌های کانون به اعضا درفضای مجازی، گردهم آمدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون کهگیلویه و بویراحمد گردهمایی مربی مسئولان مراکزفرهنگی هنری کانون این استان  به صورت مجازی و با موضوع بررسی دستورالعمل برگزاری فعالیت های مجازی و ارائه برنامه ها و سیاست های فرهنگی هنری ادبی سال ٩٩ با حضورهمه مسئولان مراکز کانون سراسراستان و کارشناسان ستادی برگزار شد.
درابتدای این نشست مجازی مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت روز قدس ضمن تقدیر از زحمات مربیان و کارشناسان استان؛ خواستار استمرار پیگیری طرح پیک امید با رعایت رویکرد محتوایی و نکات فنی شد. 
وی گفت: امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی فعالیت های مراکز را در فضای مجازی به صورت گسترده تری برای اعضا انجام شود.
وی اضافه کرد: فضای مجازی فرصت مناسبی است تا ازاین طریق برای همه‌ی کودکان و نوجوانان و اعضای کانون که در این روزهای بیشتر وقت خود را در خانه سپری می کنند، با تولید محتوا، تشکیل کارگاه ها و انجمن ها و ویدیوهای آموزشی گوناگون، به اجرای برنامه بپردازیم. 
وی اضافه کرد: امسال هم با توجه به شرایطی که پیش آمده و بیماری کرونا مردم را خانه نشین کرده است؛ کانون پرورش فکری با ورود به صحنه و فعالیت‌های مجازی و تولید محتوای مناسب برای کودکان و نوجوانان به میدان آمد و با تولید محتوای  فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی و سامانه پیک امید omid.kpf.ir بخشی از علایق و سلایق کودکان و نوجوانان و خانواده ها را در خانه‌های خودشان پوشش داد که این تلاش همچنان ادامه دارد.
مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد ازمربی مسئولان مراکزخواست تا با هماهنگی با والدین جهت حضورکودکان و نوجوانان در کارگاه های مجازی شرایطی را فراهم کنند که بچه ها ومربیان به راحتی بتوانند در کارگاه ها و انجمن ها شرکت داشته باشند.
وی گفت: درکارگاه های مجازی، ایجاد نشاط اجتماعی و اخلاقی با استفاده از شیوه های خلاق درگروه ارایه شوند.
درادامه این نشست مجازی، کارشناسان واحد های مختلف به بیان مطالبی را در خصوص حوزه های کاری خود پرداختند و به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.
کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با ٢٠ مرکز ثابت، سیار و پستی درسراسر استان فعالیت می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =