کلاغ سه‌شنبه میهمان چهارمین نشست انجمن ادبی آینه‌های ناگهان گتوند شد

چهارمین نشست انجمن ادبی آینه‌های ناگهان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گتوند با حضور مهدی مرادی، نویسنده کتاب «کلاغ سه‌شنبه» در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، چهارمین انجمن ادبی مجازی آینه‌های ناگهان مرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان گتوند با حضور مهدی مرادی ، مهدی مرادی نویسنده و شاعر آثار کودک و نوجوان و شاعر شعر بزرگ‌سال اجرا شد.

در این نشست که ۳۵ نفر از اعضا کودک و نوجوان حضور داشتند ابتدا مربی ادبی مرکز به معرفی آثار و شخصیت این شاعر پرداخت و با ارسال عکس ،کتاب‌های این عضو قدیم کانون شماره 2 اهواز را به بچه‌ها معرفی کرد.

در بخش دوم این رویداد ادبی مجازی اعضا شرکت‌کننده اشعار خود را به‌صورت فیلم،فایل‌های صوتی و تصویری در گروه ارسال کردند و مهدی مرادی نویسنده‌ی خوزستانی میهمان ویژه‌ی این برنامه به نقد و بررسی آثار بچه‌ها پرداخت.

مرادی در ادامه با گفت‌وگوی صمیمانه با اعضا و خوانش شعری از خود در مورد حس‌آمیزی در شعر توضیحاتی پیرامون این مقوله به کودکان و نوجوانان داد و ارایه حس‌آمیزی در شعر نشانی سهراب هم مورد بررسی قرار گرفت.

نویسنده کتاب «ساعت بدون تیک‌تاک» در بخش دیگری از این نشست با دادن ۵ کلمه به بچه‌ها اقدام به برپایی یک کارگاه عملی با موضوع ارایه حس‌آمیزی در شعر کرد.

چهارمین نشست انجمن ادبی آینه‌های ناگهان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گتوند با شعرخوانی مهدی مرادی نویسنده کتاب « پوست دیگر نمی‌تواند مخفی‌ام کند» به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =