بازدید علمی مجازی اعضا از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی

انجمن محیط زیست؛ به مناسبت گرامی‌داشت روز جهانی تنوع زیستی با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بازدید علمی اعضای خود را با هدف معرفی محیط زیست استان، فرهنگ سازی و آموزش دوستی با طبیعت برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، بمناسبت گرامی‌داشت روز جهانی تنوع زیستی در تاریخ ۲خرداد ماه، اعضا انجمن محیط زیست بوشهر از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی بصورت مجازی بازدید نمودند.

این بازدید با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر و همراهی زهرا رضایی طرحانی کارشناس آموزش محیط زیست، مربیان و اعضا بوشهر در فضای مجازی صورت گرفت.

در ابتدا رضایی طرحانی ضمن تبریک بمناسبت روز جهانی تنوع زیستی ،علت این نامگذاری توسط سازمان ملل را لزوم احترام تمام مردم جهان به شکل‌های متنوع بوم و حیات گونه هایی که در روی زمین زیست می کنند دانستند و بیان نمود که این روز به ما یادآوری می‌کند که باید به تمام موجودات زنده و طبیعت احترام بگذاریم و در حفاظت آنها کوشا باشیم.

در ادامه اعضا تصاویر پرندگان ،خزندگان،موجودات دریایی، گیاهان، سنگ و فسیل‌ها را تماشا نمودند و با نام علمی، روش نگهداری، مشخصات پراکندگی و رفتار آنها آشنا شدند.

مهری دشت دار مسئول انجمن محیط زیست کانون هدف از برگزاری این ویژه برنامه ها را معرفی محیط زیست استان و فرهنگ سازی و آموزش دوستی با طبیعت دانست و عنوان نمود ما در نظر داریم که  این انجمن نوپا را در سراسر مراکز فرهنگی هنری استان گسترش دهیم تا اعضا انجمن  از طریق فعالیتهای فرهنگی، هنری بتوانند مهارت حفاظت از محیط زیست را فرا بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =